OT. Alla dör för ingenting.
Nu har jag nog sjunkit till botten igen, så ni kanske får stå ut med lite.. inte så glada kommentarer en tid framöver.
Har pratat med mitt ex några kvällar i rad nu, och när han förklarar att han älskar mig så vet jag inte vad jag ska säga, utan säger bara "aw, vad sött", för att inte vara för elak.. Så ikväll/inatt började vi prata om vårat förhållande och om det kunde bli något nytt. Så förklarade jag att jag verkligen tycker om honom, men inte vet om det är så mycket mer, för att jag är såpass förvirrad i mig själv just nu.
Då kläcker han ur sig att han tycker det känns som om jag inte bryr mig om honom och skiter i honom. Så tystnar jag och väntar på att han ska förklara sig, och säger då "allt du säger och gör, gör ont, tixy"..
Så satt jag knäpptyst, och när han frågade om jag ville prata mer slängde jag på i örat på honom, och satt sedan och bara funderade, tills han skickade ett sms som det stod "Det där var ju trevligt." i.. Ringde upp honom för att förklara, men satt bara tyst och skakade. Så sa han att jag bara brydde mig om "den jävla hunden" (hans mor har trots allt uppfödning) och skulle ringa när jag ville prata igen, och sedan la han på.
Och jag vet inte vad som händer med mig, känner mig så osäker och instabil i alla situationer. Det känns som om allt rasar, gång på gång, även om jag bygger upp det igen.
Och min psykolog har semester nu, så jag kan inte få någon akut-tid hos henne. Just nu vet jag inte var jag ska ta vägen, då ingen av mina kompisar är hemma, och jag känner inte för att sätta mig och åka kommunalt 1½ timme till någon av mina kompisar på andra sidan stan.
Fan.. 
Det måste finnas akut tider hos andra psykologer!!! Eller doktorer! Eller bara adda ngn här på msn!
Min MSN: hermoniee@hotmail.com
Men jag är väldigt grinig om vem jag ska prata med om mina problem irl, och än så länge trivs jag bara med min psykolog, som ändå är den 6e för mig.
Addar dig på msn.
Usch…lilla gumman är det så jobbigt nu? Du vet vart jag finns, bara att pma så kommer jag ut på msn och pratar med dig…många kramar från mig lilla vän…