#13 Fido och Fido är ganska lika. 
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
aaah :) jag diggar Mogges fläckar!! skitcharmig ju
Medarbetare på Hundar.ifokus
#19 Hihi, me too, älskar dem :) De roliga är att jag nästan avskydde dem i början när de började komma och tyckte han var mycket finare under vinterhalvåret (nästan helvit).
Men nu tycker jag han är så himla fin me sina prickar! Det är han liksom!
försvinner prickarna på vintern? :O värsta kameljonten ju =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Vilka söta bilder på sovande vovvar. :)
#21 japp, prickarna är som ''sommarfräknar'' 
Jag fotade en sovbild nu för bara någon minut sedan, så det får bli den jag lägger in här :) Den ena har ju inte helt hunnit sova, menmen.
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
Varför sova på kudden när man kan sova under?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#27 Sjukt söt!
En till bild
#28 - haha, härligt!
#39 - Kärlek på hög nivå!
Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

En hög av sovande Borzoivalpar. Sex av tio valpar på dagen åtta veckor. Nu är i och för sig bara en av dem min (Tesla är valpen längst till höger med en vit fläck i nacken) men det går kanske bra ändå?
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Två damer som kollapsat hemma hos min mor. (Ignorera halsbandet, styvfar hade helt glömt bort regeln att halsband är bara på när man går i koppel.)
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Haha :P Jo hon är ju smalt byggd och just nu är hon lite väl smal också, men hon är ganska lång när hon sträcker ut sig. Hon är ju ändå ca 40-41cm hög och väger bara ca 7kg, närmare 8 när hon är lagom i hull.
Har några bilder på när Mixa gosar med katten.
Både Mixa och Pussel ligger i mitt knä och gosar
Mixa skyddar sin lilla kattunge med sin tass. Eller så håller hon fast honom…

Två dagar efter att jag hade köpt Pussel såg det ut såhär när jag skulle sova..
Har några till på bara Mixa 
Mixa hade klämt sig in under min säng på madrassen som är till för att min kompis ska kunna sova över..
Fisen vaknade när jag skulle ta foto på henne och vände bort huvudet så att halva nosen försvann..
En valp-Mixa ligger och sover i mitt knä.
En till valp-Mixa som visar magen och tungan i sin nya säng med sitt gosedjur Rottweilern-Dillon
men gösses vilka sköna sovbilder 
#71 Vad är det för ras? Han är jättesöt =)
69 men gösses viken söt gristryna jag skulle ha svårt för inte pussa på den nosen
skratta gott åt powernap han tog oxå på datorn.
#72 Han är en Border collie mix från Irland mamman är BC och pappan är okänd ;)
#73 tro mig pussar på den hela tiden! Haha han somnar lite var stans;)
#74 Okej, jag tyckte han påmminde lite om min hund. =) Han ö´är väldigt söt iallafall =D
84 haha så sött 

Jag har massor när han sover! Men denna när han sover med katten är min favorit :')
http://noksis.se - vardagen sedd ur en siberian huskys perspektiv
#89 Aww
Det ser så härligt ut när hundar och katter sover tillsammans!
Örat brukar stå rätt upp också.