Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 879 ggr
Ellinor_ludde
0

Hundtidning.

Hejsan svejsan :)
Någon annan än jag som är helt beroende av hundtidningar, så som härliga hund,Hund liv & vovve ?
Varje gång jag ser ett nytt nummer komma ut i affären så går jag
snabbt och köper :)

Lotta
0

Jag har aldrig tänkt på det…därimot så fick jag alltid hundsport när jag hade min Schäfer. Den längtade man till att den skulle komma :)

Malin-A
0

mamma läser endel hundtidningar, så jag lånar hennes ibland =)

Kristina-
0

Härliga Hund fick jag en årsprenumeration på i julklapp. Mycket bra och uppskattad julklapp! Hundsport får jag ju också då jag är med i SKK. Kul när dom kommer !

Ellinor_ludde
0

Ja, va kul! Kommer också få gratis hundtidning efter en månad när man är medlem i solna/sundbyberg Brukshundklubb. :)

[Jemla]
0

Jag är medlem i ett antal klubbar, så jag får Hundsport, Brukshunden, Apportören och Springertidningen. Så jag har nästan alltid någon att läsa, synd bara att alla kommer ut ungefär samma datum, så ibland har man jättemycket att läsa och ibland inget alls. Flört

Ellinor_ludde
0

Haha ^^,
Ja, jag är en riktig bok & tidningsmal..
Läser en hel tidning på ca 30min.
Sedan vill jag bara ha MEEEER :D
Hihi, nu ska vi flytta till en större
lägenhet på lördag och då kommer
jag äntligen få ett eget rum..
*PHUUU* Efter hela 12 år har jag
fått stå ut med min lillesyrra som
hatar när jag har lampan tänd på
kvällen när jag vill så gärna läsa :P
Nu när jag får ett eget rum kan
jag sitta hur länge som helst + att
jag kommer få en egen Lap-top (vet ej hur det stavas :P)
Och då kommer jag också finnas med
på godmorgon trådarna typ 12 på natten xD
Jag är en riktig nattuggla men eftersom
vi i denna lägenhet har datorn i mammas
och pappas rum kan jag inte vara inne
så sent :( hihi <3

DianaK
0

Jepp, jag är en sån däringa hundtidnings tokig människa. Medlem i Skk så Hundsport kommer hem i brevlådan, gillar att läsa kåserierna som Ursula Wilby skriver:)) Hundsport Special o Canis prenumererar jag på också. Härliga hund o Hund liv köper min pojkvän oftast till mig.

Tidningen Vovve den finns väll inte mer, eller? och så fanns det en tidning som hette Bra Hund, men den finns inte heller att få tag i.

Ha det!Mvh/Diana

Alex
0

Får Hundsport och Brukshunden, och de är väl okej.. Men skulle väldigt gärna vilja ha Canis. Har hört mycket positivt om den. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

DianaK
0

#8 Canis kan du beställa på kiosken.com, så kan du prova några lösnummer och testa om du gillar tidningen :))

Mvh/DianaSkrattande

Alex
0

Tack så mycket. :) Ska fundera på det.. Under tiden jag kollar över min ekonomi. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vi med djur
0

Smyger in ett tips på en gratis webbtidning Vimeddjur.se. Där finns artiklar om massor med olika djurslag. Blandat med intervjuer gjorda med människor som lever och arbetar med djur på olika sätt och fakta artiklar. Högt upp på webbtidningen finns det flikar med de olika djurslagen där man kan klicka och välja att läsa artiklarna om just det djur man är intresserad av.

Själv tycker jag härliga hund är en jättebra tidning också.

Mvh Maria

Praefatio
1

Min bästa vän prenumererar på Härliga Hund, så den brukar jag låna av henne! I gengäld så lånar hon mina hästtidningar. Det är en grymt bra lösning faktiskt. Två prenumerationer i en.

vallhund
0

De jag får är Brukshunden, Hundsport, Omkring o Vallhundsnytt. Hundarnas veckorevyn köper jag inte.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Praefatio
0

#13 Veckorevyer som är så trevliga! Jag gillar lättsam läsning med fina bilder ibland. Man måste ju inte alltid vara så intellektuell! Glad