Vad har du för hundbädd?
Har en gammal tunn "madrass" (sådan tunn man brukar ha på sin madrass i sängen), och vikt dubbelt:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har haft en mjuk hundbädd som var stoppad med bomull med teddyfleece på utsidan men den blev "ihjälbiten" när hon fick sina vuxentänder.
Hon har även haft en dubbelvikt bäddmadrass som också blev sönderbiten. Hon har även haft ett överkast med teddyfleece på ena sidan och siden på andra sidan, den snuttade hon på så att den lukta hundmun och blev helt fläckig. 
Så nu har hon ingen hundbädd alls. Hon sover i min säng på nätterna, i soffan, på mattan eller under köks- eller vardagsrums-bordet på dagarna 
Min vovve har en Bia bädd, lätt att hålla ren och torka av. och japp hon sover i den i stort sett jämt=)
Har ingen, hunden kom igår. Den 25:e tänkte jag måttsy en variant på bädd nummer ett i den här tråden, men med dragkedja så att man kan tvätta den, att ha under vardagsrumsbordet där han sov i natt. Nu på dagen har han legat en halvmeter från varän mina fötter har befunnit sig, för tillfället på mattan vid mitt skrivbord.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Måste även tillägga att mina katter har tre kattställningar att sova i, men de sover i kartonger, lådor, väskor eller i någons knä 
Jag köpte ju en biabädd som jag flitigt försökte lära honom att sova i, men nix han ville helst ligga på golvet han. Så det fick vara så, tänker ju inte tvinga honom liksom. Biabädden verkade dock vara en uppskattad leksak då den låg slaktad efter sisådär en natt och det låg bomull i hela lägenheten
Här har hundarna en biabädd med filtar i inne i sovrummet. I vardagsrummet har de varsin rottingkorg med vanliga huvudkuddar i, hur smidigt som helst att bara byta örngott:) Inne på kontoret har de fått fåtöljen och fotpallen med fårskinn på. Det är enda möbeln de får vara i.
Katterna sover alltid i sängen med oss på nätterna, på dagarna ligger de oxå i sängen, i sofforna eller på de fönsterbräden som är varma av elementen under. Eller så ligger de hos hundarna:)
jag har en BIA-bädd. Han varierar sovplats, antingen i bädden eller på golvet, han kan ligga i sängen en stund men det blir för varmt för honom så han går ner efter en stund.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Här har vi en BIA-bädd, men till 90% sover dom i sängen. På sommaren är det oftast en hund i bädden, men nu när det är kyligare ligger Smilla raklång bredvid mig med huvudet på kuddarna och Arach vräker ut sig i fotändan.
När Arach är lite uppriven över något brukar dom trycka ihop sig i bädden båda två.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
BIA bädden verkar vara en uppskattade sovplats för våra vovvar för de flesta här=)
Min tjej dissar sin bädd, som var en stor luddig kudde, och föredrar vanliga huvudkuddar :P. Haha. Så sådana har jag lagt ut på två ställen här hemma :).
Våra sover i soffan, i sängen, i kökssoffan, på mattorna eller på golvet. I sovrummet har de två hundsängar också, det är hopknutna fleecefiltar med blandad stoppning i. Där inne finns också två fårfällar som de använder ibland.
Det känns lite onödigt med hundbäddar till våra hundar för de använder dem väldigt sällan, men jag ska fixa några fina sängar på ben till inomhusdelen i hundgården när den blir klar och kanske någon säng som de kan ha på verandan när de är ute.
Biabädd, som han sover i ibland på dagarna. Snygg och lätt att rengöra. På nätterna sover han i sängen med mig,
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Tack för alla svar :)
Jag tror jag kommer göra ungefär som #13, biabädd och bur - fast kanske lite mindre kuddar hehe 
#13 Till och med jag skulle kunna sova i din hunds bädd om det knep 
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Har haft en massa olika slags bäddar.
Killarna här nöjer sig med allt. Men nu har jag slängt allt gammalt och köpt en stor "biabädd" som de delar på. Där ligger ett part fleecefiltar och värmer nakenfisarna också :)
Vi har flera sorters hundbäddar, hunddynor, bur med bädd i, filtar o massa annat, men min hund sover i min säng (min bortskämda lilltös)
Men våra Pekingeser vill alltid sova under sängarna,fast de har sköna och rena bäddar och burar att sova i :)
)