Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1648 ggr
joheck
2

Papillon

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejhej!

Måste bara visa den här trick-filmen på Pin. Det här är verkligen en lycklig hund och papillonen i ett nötskal. De älskar att jobba! Han fick först maten i sin skål men då va den inge intressant alls, en helt annan grej sen när man får jobba för den.

Hoppas ni uppskattar filmenSkrattande

Viccan92
0

Haha självklart är det roligare att jobba för maten. Gillar hans långa, fina svans.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

joheck
0

Hihi ja. Man brukar tydligen likna pappisens svans med en ekorres.

SaraC
0

Duktiga Pin! Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Doglovers]
0

Vad duktiga ni är. Otroligt att inte den andra hunden la sej i och skulle vara med. Du har verkligen hundar som får använda sitt lilla huvudSkrattande

joheck
1

Tack så mycket!

Sansa är väldigt duktig på att inte lägga sig i, Pin kan det med, är godiset alldeles för gott däremot så går det inte ;). Det är så härligt att se dom jobba och dom mår så bra av det så självklart ska dom få jobba med huvudet så mycket som möjligtSkrattande. På onsdag ska vi spåra igen!

[Madde&Rico]
0

Vad duktigt! :)

Hur har du lärt honom det när han går "slalom" mellan benen? Det hade jag verkligen velat lära Rico! :D

Michaela-N
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ÅÅh, nu ser jag att du har samma tapet som jag har på fondväggen i mitt rum, haha! Var bara tvungen att inflika det Flört

Vilken fin video! har sagt det hur många gånger som helst, men Sansa alltså… såååå söt!

joheck
0

#6 Tack! Har helt enkelt lockat han med godis. Börja med att han går igenom en gång sen belöna, sen kan du börja ta flera steg fortfarande med godis. Sen trappar du ner hur mycket du visar för hunden. Hade tänkt använda target när jag lär min andra hund dock.

#7 Häftigt! Och den lampan har jag med, nä riktigt så matchiga är vi inte ;P. Tack. Ja hon är såååå söt^^.