Hundar iFokus

Hundar

Etikett: änglahundar
Läst 1594 ggr
Caaassiiie
2

Till minne av världens finaste rottisar..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Satt och tittade igenom gamla bilder på min dator och fann då massa bilder på två väldigt saknade vovvar. Inte mina egna (min fasters mans hundar) men varit med sen start och sett hela förloppet, på båda två. Blev så att jag satte ihop en liten video av det. Gud vad man kan sakna en individ så mycket, det är ofattbart att ingen av dem finns mer… Jag kommer alltid att älska er, mina fina.

2000.10.23 - 2009.07.01
Nero hade ett blåsljus på hjärtat och somnade lugnt och stilla in i sömnen, efter många år trogen vid våran sida.

Några månader senare 2010, kom den nya valpen Bacchuz. Som kom att bli en väldigt sorglig historia för en sådan fin hund :(

En tidig morgon i januari detta året får jag ett sms av min faster där det står att Bacchuz har blivit opererad för att hans korsband i knät var av, så han skulle gå med tratt och vänta 5 månader innan han kunde springa fritt igen. Och han gjorde inget annat än att springa runt, jag menar han var inte ens två år gammal. Då kom då det otroliga andra bakslaget… 

Den 19 mars får jag beskedet jag inte ville ha. Två veckor tidigare så gick menisken sönder i samma knä som han hade opererat korsbandet i, i januari. Tyvärr så såg inte veterinären någon annan utväg än att ta bort honom. Det kom som en klump den morgonen. Min fina spralliga vovve var borta, innan han ens hann bli två år gammal..

Vila i frid, jag saknar er så! ♥

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

SaraC
0

Vilken fin film Kyss

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Forest]
0

Mycket fin minnetsfilm du har gjort  Glad

Caaassiiie