Om 24 timmar...
…åker jag till Motala, och förhoppningsvis kommer jag hem med en ny familjemedlem på lördag! Jag ska nämligen träffa Zanji från Hittehund. Jag har blivit godkänd som nytt hem av Hittehund, så nu gäller det bara att jag och Zanji tycker om varandra! Men jag är inte orolig. Jag tycker om djur med lite integritet, och de brukar tycka om mig.
Äntligen kan det vara rätt hund som har dykt upp! I två år har jag letat efter Hunden för mig. Det har varit på gång vid några tillfällen, men det har alltid slutat hundlöst och jag har gång på gång fått tänka att det inte var rätt individ helt enkelt. Nu säger känslan i magen att det är rätt, jag känner mig inte ens nervös, jag känner mig bara helt lugn. Jag vet ju att han är min om vi klickar.
Som jag har längtat och planerat. Nu är det dags. Det mest nödvändiga är inhandlat: Halsband, koppel, bajspåsar, klicker, karda, regntäcke och färskfoder som bör räcka tills den 25:e. Då ska jag köpa några leksaker, sy en bädd och förhoppningsvis hitta en mat- och vattenbar som känns okej. Nu får han dricka ur finporslinet.
24 timmar! Sedan börjar mitt lilla äventyr. Håll tummarna för mig och Zanji!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Vad kul
Hoppas allt går bra och att ni passar fint ihop :) Lycka till säger jag o håller tummar o tassar för er 
Grattis Hoppas allt går bra :)
Lycka till :D
Tack allihopa! Pirrigt värre! 
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Va roligt! Och så fin han är!
Hoppas ni hittar varandra :D
Mvh Jenna
Lycka till! :)
All lycka till! Socker söt!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
nyfiken hur har det gått 
#8 Åker ju inte förrän imorgon knäppskalle 
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Nu åker jag! Ni hör med största sannolikhet inte av mig förrän imorgon eftermiddag/kväll, för det är ju en övernattningsresa. Men då mina vänner, lovar jag att skicka uppdatering!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
10 önskar dig lycka till o håller tummar o tassar 
Åh lycka till :D :D
Jag önskar dej mycket lycka till
Jag läste lite om "din" hund och jag hoppas ni kommer passa varandra.
Nu är vi hemma - ja, vi.
Det blev med andra ord en liten vovve som följde med hem och jag är officiellt hundägare igen!
Kan konstatera att han är en försiktig liten hund, av den enkla anledningen att han inte sett så mycket i livet. Trots påtaglig nervositet gick det bra att åka både tåg, spårvagn och hiss idag, alla tre helt nya för honom. Han sökte hela tiden stöd i mig, trots att vi inte känt varandra speciellt länge.
Han är en mild och mjuk liten individ och jag tror att han kommer att passa in i vårt liv perfekt. Nu ska vi bara vara hemma och landa tills tisdag.
Lycka!!!!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Åh, grattis! :D jättekul!
16 Grattis grattis vad härligt att du återigen är hundägare
Tycker det låter kanon att han söker trygghet hos dig o du kan visa honom att det är ingen fara :) Stort grattis ser fram mot lite mer info senare o bild på sötgrabben 
Åh vav roligt o höra! Grattis till nya familjemedlemen!! 
Mvh Jenna
Gud, grattis så roligt! :D
// Hannah
Aw vad härligt att höra
Åh grattis!
Ser fram emot att få följa er och se bilder så småningom :D
Grattis. Otroligt snygg är han dessutom.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast