Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 3282 ggr
LillPom
0

Utställnings kavaj!

Hej alla!

Jag sitter och ''fönster shoppar'' för tillfället tills något är skrivet.

Men jag undrar lite… jag är en sån här person som gillar att inte se ut som de andra.. inte liksom crazy eller nått sånt! Men detaljer som andra kanske tycker inte är snyggt osv. Jag gillar att försöka vara jag :)

Så hittade en kavaj nu kanske till utställningar ! :) Jag kan ju inte ha svarta byxor eller svart kavaj om jag nån gång ska ställa ut en svart pom …. även om detta kanske inte skulle vara min tik så kommer jag få ställa ut några andra av uppföddarens svarta så då är det bra om de inte försvinner i byxorna ;)

Tror ni att detta skulle märkas men endå inte för mycket ? :)

http://cdn03.dayviews.com/104/_u1/_u5/_u7/_u9/_u8/_u4/u1579847/f/b/918092a25eee6179a148e626e7d1debd1c25e047ee120bdbcc362be0db96f208.jpg

tezzla
0

den där är inte för mycket, hur snygg som helst! du får gärna pm mig om tips på sidor, jag letar en kavaj med grönt, men hittar ingen snygg

[Forest]
0

Tror inte det är för mycket Glad själv ställde jag ut med jeans och svart polo och svarta skor.

LillPom
0

Det beror på hur jobbigt det ska vara att få tag i sakerna ? :) Jag importerar mycket från andra länder XD

Jo det var min första tanke, men jag är ju så himla osäker ibland så jag trodde att lite powe känsla skulle hjälpa XD

tezzla
0

jag tar gärna tips på olika sidor, så får jag kika och överväga =) jag tycker du ska slå till på denna

[Forest]
0

4 googla lite jag hitta en del kavajer bla på H&M. Själv har jag kvar mina ridkavajer som sitter bra utan sammet på så även såna sidor kanske du kan spana lite på, vissligen rätt dyra ibland men även där kan det finnas rea

[cindrus_89]
0

HM har snygga kavajer. fick köpt två nu i veckan..
En svart med trekvarts arm och ltie paljetter som krage, e så snygg!! 

Den andra är lite mer klassisk fast utan krage..

Jag älskar att ha snygga kläder på utställning samtidigt som jag ogillar korrekta dresser utan kör gärna lite moderna varianter som är lite diskreta fast snygga..

http://www.hm.com/se/product/05775?article=05775-A

Detta är senaste tillskottet i garderoben

tezzla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en svart kjol, vit skjorta, sen brukar jag varva svart kavaj eller väst, olika slipsar! men jag anv mest mitt grå set, men nu vill jag ha något grönt, googlat för fullt men hittar inget snyggt!

tezzla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

grå

LillPom
0

Jag gillar inget på HM i stortsätt men jag gillar att hitta saker som inte finns i sverige :)

Just för att jag vill verkligen skapa ett minne :) Men tack för förslagent endå!

&7

Du har sån tur att du kan ha svart XD… jag kan inte ha nått mörkt.. XD

Jag har kollat på mina sidor med men hittar mest bara blåa :S Inte så mycket grönt.

Kollat Asos.com?

tezzla
0

nej, ska kika in där! tack, jag ska helst inte ha svart heller,  min nya hund är röd/vit. men grönt vore snyggt, det passar både mig och hundar…