Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1132 ggr
[eellina]
0

Hundvänliga jobb

Ni som har med era hundar på jobbet,vad jobbar ni med? Hur funkar det?

Praefatio
0

Jag kommer att ha med min hund på jobbet, jobbar i hästsportsbutik.

MJAOOO
0

Hund hotell :) hihi.. Och det funkar ju bra!

HALLLOJJJ!

Min Flickr

Michaela-N
0

Min pappa kommer ha med hunden på jobbet och han jobbar som advokat.

SaraC
0

När jag jobbar i en butik (inte mitt vanliga jobb, rycker in ibland bara) får jag ta med hunden. Har kompostgaller vid disken så han kan vara med mig därbakom och i personalutrymmena men inte gå runt i själva butiken.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Vattnadal
0

Jag har Vidar och Vittra med på jobbet, egen hund(å katt å smådjurs)butik.

De är oftast bakom kassan och på kontoret, men får vara i hela affären. Har vi bjudfika framme i butiken är Vidar instängd, han snor alla kakor annars.

Det funkar fint. De flesta som kommer in gillar hundar och klappar lite på dem. Kommer det främmande hundar säger jag åt Vidar som blir rädd att låta bli att titta.

Håller jag föreläsning och det är många hundar inne, får de ett varsit revben att tugga på.

Rastar dem bara de dagar vi jobbar hela dagen (11-18), men de klarar sig fint utan om vi jobbar det vanliga 13.30-18.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

JasmiineN
0

Går på gymnasiet, dock söker jag ny linje sen.. hundinriktad då jag tar med hunden. På fritiden jobbar jag på hunddagis o då har jag med den dit :)

Sajtvärd på Collie

annika85
0

Jag har ett lantbruk tillsammans med min far och bror, mkt varierande arbetsuppgifter så det beror på vad jag gör om griffin får vara med eller inte.

Om jag kör maskin får han åka med, åker runt och kollar djur likaså, eller stängslar osv.

Men inga hundar i lagården! Speciellt inte en mops som helt saknar självbevarelsedrift……