Bilder
Jag älskar att se andras hundar . Helt djur galen . jag skickar bilder på mina två hundar. ska kan la ni skicka på er hund/hundar . och berätta lite om dom och sånt :)
På denna bilden är det min schäfer som heter Rex och är 11 år och jätte snäll , älskar att bada. Även fast han är så gammal så är han jätte pigg och glad , han har en röd boll som han älskar att ligga och tugga på ,

Vad fina dom är. Ser riktigt kraftiga och fräscha ut.
#2 japp , dom är fräscha :)
såå fina =D
Jättefina hundar! xD
här är min hund Malou, som vi haft sedan sommaren 2004. Malou kommer ifrån ett hundhem för gatuhundar i spanien men bodde då i ett jourhem i sverige för att hon inte trivdes på hundhemmet. Först trodde vi att hon var nån Greyhound korsning (hon hade den kroppen) men nu brukar folk säga labrador xP Hon har alltså vuxit till sig x) Hon är jättesnäll och lugn, det enda som hettsar upp henne är våran andra hund, dobby xp
#5 jäätte sööt hund :)
#6 åh, tack xD
Det här är min andra hund Dobby (döpt pga sina gigantiska parabol öron)
Han är en lek galning som inte vet vad sova betyder. Nu när han är nästan två år börjar han kunna gå och lägga sig lite ibland, men han var hemsk som valp xD Han sov _aldrig.
_Dobby kan leka i timmar, han hämtar en leksak, skäller tills man kastar den, hämtar den, och så börjar det om igen x) Men så himla charmig är han ^^ en riktig knähund, som tror att allt och alla finns till för honom x)
#7 sånna hundar älskar jag , dom är så roliga , men kanske lite jobbigt att va med om det varje dag XD
gud va sööt hund <3

Felix e ju bara fööör söt =D
Sööte hundar XD
# 14 vilken tur att du tog hand om hunden då :D
Här kommer en bild på min 7:åriga papillon Skorpan =) Hon hatar vatten men gillar katten Doris. Hennes bästa leksak är en handboll, den fullkomligt älskar hon. Hon gillar absolut inte att man klipper klorna på henne om det inte är gubben som gör det, hon har fått för sig att jag inte kan *fnys* Hon älskar att lära sig nya konster *godisgris* *S*
Vad söta hundar alla har