Smart vovve
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

finns 4 videor på sidan titta på den som heter flying dog :-)
http://www.bestofgooglevideo.com/index.php?page=34
mvh/bjorsa

Den är sååå härlig. Fast jag misstänker att hunden inte håller med. hihi
Audiatur et altera pars

Säg inte de hundar gillar dom mest konstiga saker han kanske hade lika kul som vi hade åt honom :-))Såg för inte så länge sedan en videosnutt med en bulldog tror jag de var som åkte skateboard å han kunde verkligen åka hur kul som helst å de såg ut som om han vore en unge ute med brädan på parkeringen skall se om jag kan hitta den
mvh/bjorsa

Här är den min dotter hade den i sin del av datorn

Den är så häftig. det ser ju verkligen ut som om han tycker om det. han sparkar till och med fart själv. hihi
Audiatur et altera pars

Har tittat på era filmsnuttar de e ju för roliga. Här kommer en jag skrattat mycket åt.

usch, jag tycker den är lite hemsk. Måste vara något fel om hunden reagerar så där. Första gången jag såg den så skrattade jag, men sedan började jag tänka ur hudsyn punkt. Då vart det inte så sunt längre liksom.
Audiatur et altera pars

ja den var lite rolig till en början…
men jag undrar hur fan det där fungerar. undrar om hunden gjorde så med benet utan att tänka på det…

Oftast är detta en reaktion på en understimulerad hund. Den har efter ett tag fått sne tändning och kan reagera på följande sätt. Den vanligaste reaktionen brukar vara att jaga sin svans. Men blir det illa så kan det gå så långt som att de blir direkt aggresiva på sina kroppsdelar som ben eller svans. Fortsätter detta är steget inte så långt till att den blir allmänt aggresiv. Lite trist faktiskt, och inte alls sunt.
Självklart kan det finnas andra anledningar också. Jag känner varken hunden eller ägaren så jag kan ju inte säga att det beror på detta, det finns de som roar sig med att träna hunden att reagera på detta. Så vad som gjort att just denna hund gör som den gör är det bara ägaren som kan svara på egentligen.
Audiatur et altera pars
Det finns väl även en chans att det är någon som retar hunden, med en hand eller något.. Fast som är bortklippt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja visst är det så Alex, men att reta en hund till att vakta sitt ben är inte heller att rekomendera.
Jag brukar träna mina att jag kan plocka ben eller vad som helst direkt ur deras mun om så är.
Audiatur et altera pars
Nej det är klart. Men man vet ju aldrig hur seriösa hundägare det är som gör såna filmer heller..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Nej, det är ju det man inte vet. Därför jag skrev med att då jag inte käner till något om hunden eller ägaren så är det ju svårt att uttala sig. Fast funderar gör man ju dessto mer ändå liksom.
Audiatur et altera pars