Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 595 ggr
AnneN
0

Semester hundvakt

Ska eventuellt vara hundvakt 1½vecka åt min daghund då husse och matte ska på semester i slutet av juli. Han funkar jätte bra med Velvet och det går bättre och bättre för varje dag han är här med katterna.

Men nu är det ju då som så att Pepis matte ville att jag skulle fundera ut hur mkt jag vill ha betalt för att ta hand om han i 1½vecka dygnet runt och jag har absolut ingen aning om vad som kan vara ett bra/normalt pris för detta… Självklart så är ju inte pengarna det viktiga för mej utan det är mest symboliskt!

Har ni några förslag på vad jag kan ta för ersättning för detta?

Har han nu dom dagar som husse &matte jobbar och då endast på dagtid och tar för det 50kr/dag.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

3-400 kanske??

TinaH
0

Ett hund pensionat tar snitt från 130-160Kr, beroende på om det är med eller utan mat. etc.
hur ofta dem går ut med hunden och där har  hunden även chans att gå ut och inte när den vill samt har hundkompisar att leka med.

så säjj en 500;- - 1000:- =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Zebben
0

Absolut 150:-/per påbörjat dygn.

Malin-A
0

då kanske jag va lite billigt ute =D

HannaM
0

jag har en här hemma som ska vara här i tio dagar, för det får jag 1500, ungefär lika med dom hunpensionat hon hade tittat på.. och mat och allt var ju medskickat såklart då

Lotta
0

Tycker också att 1500 låter som en rimlig summa…hur det en är ska du ju ha honom dygnena runt =)