Alicia "BeeBee" - Bildtråd
UNDERBAR!!!!!
Helt bedårande är hon! Jag bara ÄLSKAR bild #10, haha!! Ser ut som kissen tar ett rejält grepp för att i nästa stund göra en sving rätt ner i golvet 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Fina nakisen <3. Älskar nakenhundar :)
Hur gammal är din söting? :)
ÅÅh va fin! Jag smälter ju av att se på henne :)
Naww
verkligen bedårande! Så kul att se att hon kommer så bra överens med katten.
Hon tackar ödmjukast för alla fina kommentarer
Hon är ungefär 17 veckor gammal nu, och hennes kattkompis är på ett ungefär lika gammal
Tycker att det är SÅ otroligt kul att de funnit varandra, för det har de verkligen gjort! De leker och har väldigt kul ihop, och är i samma storlek, så de leker på samma "våldsnivå" med
Katten är sorgligt nog inte min, utan min pappas, men kommer förmodligen att ta över honom i framtiden, då pappa enbart vill ha en katt, och jag verkligen inte vill att han ska göra sig av med den för att den är så bra kompis med Alicia 
hahah, det bästa med Alicia är att hon inte bara är otroligt söt, utan har dessutom världens underbaraste och goaste personlighet! Hon är så glad i ALLA! 
Så himmla söt
Jätte kul att katten o hon är bästisar, otroligt söt kattunge var det oxå 
Men gud vilken sötnos! Bilden i #10 var bara för rolig! Även den i #15!
Åhh, vilken sötnos!! #3 Smälter ju totalt!!
Det är något speciellt med nakenfisar, höll själv på att bli med en liten fis :P Någon gång så! :) Hon är otroligt söt din lilla tjej!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#24 Ja, kineser är ju oftast skygga och osäkra.. så skönt när man har en kines som är framåt :). Min Molly är exakt likadan!
Himmla söt :)
31 kanske vart biten när hon provade ut sin röda man 
Idag hittade jag First Aid Fidoo, vilket är ett Första hjälpen kit för hundar.
Jag tycker att det kan vara mer än bra att ha till hands, om något akut skulle hända, och det kanske är långt till närmaste veterinär
Självklart får man hoppas på att aldrig behöva använda det, men som sagt, man ska ta det säkra före det osäkra!
Det är ju så kul att handla saker till dom små liven! :) Igår skulle jag BARA ha hundmat, fodertunna, bajspåsar och Dentastix…. kom hem med ännu en leksak (gosedjur som är mördad, så den ligger i korgen tills vidare, haha) och ett nytt fleece-halsband :D. Jag vill alltid handla hela affären, haha
Visst blir det ALLTID så!
Så fort jag kommer in i en affär som har en djuravdelning, så dras jag dit automatiskt! hahah! Hon får alltid något varje gång jag varit och handlat, det är en förbannelse! 
#36 Jag håller med! Hahah
läs gärna det ärbara du ger till hunden var det innehåller, ser både socker o massor med färgämnen :-X Jätte fina saker du köp men kolla lite vad det innehåller bara ett tips 
Dock så förutsätter jag att de som säljs i affärerna inte ska vara farligt för min hund.. Tråkigt att man inte kan göra det längre.. Men å andra sidan sett har ingen av mina hundar mått dåligt av att få någon av dessa sakerna förut, så undrar hur farligt det egentligen kan vara.. Kanske enbart är farligt i stora mängder, och eftersom att hon inte får det så fruktansvärt ofta så funderar jag på om det verkligen kan vara så farligt. 
#39 Lite gottis ska dom ju också få om det inte är ofta :).