Hundar iFokus

Hundar

Etikettavel-och-genetik
Läst 1425 ggr
Chilli10
3

Puppisar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I måndags kväll samt natten till tisdag var jag med om något helt fantastiskt.
Jag fick den stora äran att vara med när Cilla från Tomas och Isabells kennel skulle valpa. Ingen mindre än Prince är pappa till valparna! ♥

Det var helt otroligt att få vara med och se dessa små knyten komma till världen. Stort tack till Tomas och Isabell som frågade oss om vi ville vara med!
Jag dör lite varje gång jag tittar på puppisbilderna! ♥ Helt bedårande! Jag blir helt varm i hjärtat och kan inte låta bli att vilja ha en. :’)

Och så mysigt det var att klappa och kela med de små innan mamma Cilla var helt klar. En obeskrivlig känsla…

På bloggen finns en förlängd version! HÄR!

Sex valpar kom till världen. 3 hanar och 3 tikar. En blå brindle och resterande ser ut att bli svarta med vita tecken.

Chilli10
2

En av hanarna. :) Verkligen en favorit, han verkar vara en riktig liten kämpe Kyss

Chilli10
3

En av tikarna. Glad

SaraC
0

Så söta Kyss

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Forest]
0

Vad kul att ni fick vara med under förlossningen Glad Alla ser ut o vara välmående små, tycker denna tikvalp var bra söt Flört

kodex
0

Men gud så söta! Har alltid sagt att ska jag ha en amstaff ska jag ha en svart med vita tecken precis som tiken ovan!!

Chilli10
0

#3 ja visst är de! :D #4 det var verkligen helt fantastiskt! Hon är supersöt :)) #5 gillar också de svartvita! :)

LinaK
0

Supersöta allihopa, skönt att allt gick bra och kul att fina Prince nu är en stolt farsa Skrattande

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se