Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1170 ggr
SaraC
0

Spyr av glukosaminet

Började för en tid sedan ge min hund Standardts Led & Brosk. Det rekommenderas att man ger en liten dos till en början och sedan ökar på efter hand till den dos hunden ska ha.

I början gick det bra, sedan började vi med att ge laxolja för att förbättra upptaget och då började han spy en stund efter att han fått olja och tablett. (Skrev ett inlägg om det) Slutade då med laxoljan tillfälligt.

Men han spyr ändå! Inte lika "som på beställning" som det var med laxoljan utan oftast dagen efter (har testat att inte ge tablett vissa dagar).

Ska man testa något annat glukosaminpreparat eller vad ska man göra? Någon som varit med om liknande?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Vattnadal
0

Lade till dig på ett hundmatsforum på fejjan, där du kan fråga och få toppensvar. Där finns riktiga foder/tillskottsexperter, bla en som jobbar på standardt.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraC
0

Åh, det lät ju bra! Men hittar inte gruppen?

Vattnadal
0

Trodde att du skulle få ett meddelande om det, men det kan ju vara så att du inte är gokdkänd än. Det finns troll på hundforumen på fejjan, som förstör dokument od, så de brukar vara försiktiga. Master chef of vadå? Hundmat? heter det i alla fall.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraC
0

#3 Aha okej, men då väntar jag lite och ser om det dyker upp något annars går jag in och söker själv. Tack!

SaraC
0

Nu kom det upp att du lagt till mig!