Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3943 ggr
annika85
0

Täcke till frusen mops?

Jag har letet och letat men hittar inget täcke som passar till min mopshane på 16 månader.

Han drar 45 i längd men alla täcke vi provat har blivit för trånga i bringan.

Jag vill ha ett täcke som är vattenavvisande och fleece fodrat, samt går att ställa runt bröstet.

Några förslag?

MVH/Annika & Griffin

Praefatio
0

Om du inte får några färdiga förslag så går det ju alltid att sy själv, eller låta någon sy upp det åt dig.

mopsen12
0

Vi har ett regntäcke med fleece inuti från trixie som funkat bra på våran mopstjej, sedan ska vi beställa hurttas röda vintertäcke, den med lite päls i halsen för den har vi provat och den har funkat i storlek 33. Sasha är ju inte lika bred i bringan som en mopshane men det finns lite olika täcken därute som är justerbara i midjan och det kan ju underlätta för att göra den större där fram. Hoppas ni hittar något bra som passarGlad

annika85
0

Det var det jag var ute efter, ett täcke som går att justera. Men jag hittar inga!!!

#1Och för guds skull, inga förslag på att sy ett själv;0) Jag är urusel på att sy, det har jag lärt mig den hårda vägen.

Indira
0

BoT (back och track) täckena är ju ställbara fram, och är helt grymma täcken! Bättre finns nog inte :)

Praefatio
0

#3 Förlåt :P Ska inte upprepas!

Annso_
0

Jag har ett regntäcke med fleece i som man kan ändra storlek på bringan men tyvärr bara 40 cm