Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1375 ggr
rosahalsband
0

Furminator

Har ni hört talas om Furminator?

Helt otroligt! Håret lossnar ju hahaha, ville bara rekommendera den! Funkar super.. köpte min för 449, men det var den värd!

(bild; http://www.parma.se/pics/contentPics//furminator.jpg)

Fridaaaa
0

Japp äger en också :D
Finns bland annat på tradera billigare:D
Fick min av mamma i julklapp eller om det var födelsedagspresent :D
Kanonbra! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zvintos
0

Har en, men den funkar inte särskilt bra till mina staffars päls. Så här hemma är den kaninernas. Tungan ute

rosahalsband
0

Den funkar toppen på min Schäfer korsning, har testat ett antifällschampo innan, men det hjälpte inte så mycket på min vovve, men på en huskykorsning mitt ex hade funkade det schampot prima! Men den här furminator är numera det bästa inköpet hittills! Visste dock inte att den kostade så mycket när personalen rekommenderade den och var rätt stressad i butiken så hann inte kolla, men men :D

malin--a
0

Den funkar superbra till min dansk/svenska gårdshund :)

Jetaime
0

Vi har två stycken här hemma Oskyldig kan varmt rekomendera den! Själv använder jag den både på hunden, katten och kaninerna :).

Luckysoul
0

Jag fick en av min kompis för ett gammalt akvarie =) Den funkar jättebra på  min hund =)

[Forest]
0

jag köpte en på tradera för att ge det i julklapp till en kompis, hon fick den förra året och är supernöjd Glad

rosahalsband
0

den är ju underbar förvånas av att jag inte hört om den innan!

[Tess86]
2

Den funkar otroligt bra. Jag köpte en på tradera för 100 kr inklusive frakt. Då var det orginalet i oöppnad förpackning. Billigare än man får vissa skräpborstar för ju!

Praefatio
1

Jag köpte min på Tradera, har dock bara använt den på min häst hittills men är oerhört nöjd med den. Den är helt strålande, tar bort stora sjok päls samtidigt utan att det flyger runt i luften. Kommer utan tvekan att köpa en i "hundstorlek" när min hund kommer.