Hundfakta - Quiz
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Wohooo alla rätt ;) hahah konstigt eftersom det var jag som gjorde "kluringen"
Medarbetare på Hundar.ifokus
Roligt quiz! Fick 9/10. Hade fel på sista frågan, trodde de hade 8-10ggr bättre hörsel :P
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
#2 va bra! det hade inte jag fått om jag inte vetat svaren innan!! du är duktig.
#3 Tack! Jag får helt enkelt erkänna att jag har ett rätt bra minne , när det kommer till saker som jag tycker är intressanta såklart. Det var int frågor som jag direkt kunde, förutom det där med dräktigheten. Några frågor har jag för mig att jg läst någon gång innan. Men jag fick.gå på magkänsla :P. Lite kul att ligga i sängen och göra quiz på mobilen såhär dags :P.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Fast fråga 10 stämmer ju inte, det finns hundar som naturligt inte alls hör bra, man kan stå brevid dom utan att dom hör en
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Fel på antalet ben och antalet smaklökar, men annars är jag ganska nöjd med resultatet. Bra sammansatta frågor, både lätta och svåra, precis som det ska vara.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#6, naturligt inte hör bra? då har de nedsatt hörselfunktion… isf skulle inte antal ben heller stämma för lilla fido här hemma har amputerat ett framben.

#8: Den hundras jag talar om har helt naturligt dålig hörsel eftersom dom inte hade någon större användning för hörseln i sitt naturliga habitat, dom jagade med hjälp av synen som däremot var mycket god
#9 nyfiken, vilken är det?
- Tillräckligt bra är perfekt! -

Vet tyvärr inte vilken ras det är men man kunde stå en bit bakom den och klappa händerna utan att den reagerade
#11, fast om du nu inte vet vilken ras det ens är så känns det ju ganska oviktigt. denna quiz var inte menad till varje specifik ras, utan en generalisering utav alla raser. dessutom står det "Ca" före. alltså inte exakt.
Det finns ju raser som föds med fler tår än andra raser = fler ben i kroppen och därmed också "ca" framför alternativen.
Haha ååh 7/10 bara… :/
Fick rätt på alla utom hörseln, benen och smaklökarna. Känns trevligt ändå att få 7 rätt.
9/10 :D
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
8/10 :) Bommade på luktcellerna hur hörseln
// Nadja

8/10 fel på tänderna, velade mellan 42 o 52 o gjorde felval där, benen blev det oxå fel på, där gissade jag hej vilt
5/10 ..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!