God kväll ;) 9/10
Hej! Någon som gjorde något kul i helgen? Vad har ni för planer för veckan och kommande helgen? Vi var hos min mamma och bara hade det mysigt, jag var helt fast i Fifty Shades trilogin så jag satt och läste så fort jag fick chansen :). På lördagen var vi i stan då lillebror behövde jeans, men sen blev det hem till boken igen :D och så åkte vi hem på söndagen. I veckan nu ska jag försöka plugga pch ringa min praktikplats och kolla av tider och sånt då jag ska ha praktik v.43-46. Så kanske det blir lite agilityträning. Idag har jag varit hos pappa och hans sambo då hon fyllde, så gav henne en bukett blommor. Och så ska jag gå bort dit igen på torsdag då pappa fyller och ge honom en blomma eller nått :). I helgen blir det väl lugnt, ska plugga och tvätta. Just nu är det tv-kväll. Djurakuten - Johnnie & Mattias på avvägar - Svenska Hollywoodfruar :). Bino har tisdagsmys. Han fick en tjurmuskel och trippade direkt in till vardagsrummet och la sig i soffan för att avnjuta den och titta på tv samtidigt. Sådan matte sådan hund? ;) Vad gör era sötnosar just nu? :)
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Bino äter gott och tittar på tv samtidigt ;)
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Nu väntar vi också på svenska hollywoodfruar :) Tilla ligger och sover ute i vardagsrummet, händer inet så mycket mer ikväll. Har tränat lydnad tidigare ikväll. Debuten i klass 3 om 1,5 vecka!
I helgen var jag hundvakt en sväng både lör & sön, och på lördagen sov min ena systerdotter över hemma hos mig också. 
Påtal om praktik så har jag praktik på ett hunddagis denna veckan. Skulle lugnt kunna jobba med det här, säger jag efter en dag (var hemma idag, strul med mina nycklar) - på praktiken jobbar jag 09:30 - 15:00. Långpromenad i skogen med hundarna på morgonen, städa hundrummen, utfodring, lunch för oss, och sedan en promenad igen och sedan slutar jag. 
Men det finns en nackdel med att hänga på HIF och lära sig vad medlemmarnas hundar heter…
Finns en papillon på dagiset som heter Kingpin & Sansa… Har ingen aning om vad den stackars hunden heter, lyckas inte lägga det på minnet. 
God kväll på er
I helgen tog jag det mest lugnt, var iväg med en sväng plus skolarbete.
Ska till skolan imorgon, varit ledig dag. Sedan ledig tor-fre, skönt! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 men Gud vad söt! :) Behöver inte bara vara hundrelaterat utan mer allmänt här ;). Vad tatuerade du? :D
Jag är hundvakt åt mormor och morfars bichon frisé Sessan sedan förra söndagen tillochmed på torsdagkväll då dom är borta. I lördags var vi på uppfödarträff hos uppfödaren till våra fyra wheatens. Det var kul trots att det småregnade lite hela tiden. Vi spårade och jag och en annan tjej visade lite rallylydnad.
Sen har vi bara tagit det lugnt medans regnet öst ner..
Imorgon om det inte regnar ska jag börja träna drag med yngsta hunden.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
#7 - Nice tatuering!! Kommer bli grymt snyggt när det är helt färdigt tror jag. :D
Jag har inte gjort mycket :). Lilla Molly ligger på en av alla sina filtar och tuggar på ben! Tycker ben är himla bra då hon inte sover ofta på dagarna så kan hon åtminstone ligga och tugga istället för att busa och skutta och vara överallt, blir nog att gå till djuraffären och handla lite mer i veckan :). Dessutom bra mot tandsten osv!

Ja det tror jag med!