Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 2399 ggr
AnneN
0

O.T. Kändisar!

Har ni träffat nån kändis? Isf vem, hur, var, när?

Jag har träffat Dee Snyder från Twisted sister på PDOL i ett av pubtälten. Hade köpt en cider och det var ont om sittplatser så jag gick bara fram till närmaste lediga plats och frågade om jag fick slå mej ner. Satt och surrade med han ett bra tag och tyckte det var en riktigt trevlig typ sen då jag sa att jag skulle gå iväg å se en spelning så sa han att han måst gå iväg för att uppträda, det var först då jag reagerade på vem det var jag suttit och surrat med i ca 1 timme. Har även träffat E-type på PDOL. Åsså givetvis pessimistkonsulten från Pite Ronny Eriksson som väldigt ofta kan ses på gatorna i Pite.

(PDOL = Pite dansar och ler)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

jag har inte träffat en enda kändis…

Lotta
0

Håkan Hemlin har jag varit hemma hos många gånger =) Men det är nog den enda jag prata med :)

AnneN
0

Aha Håkan Hemlin från Nordman va?? Gillar låtarna =)

_**/Mvh Anne

Liss
0

har träffat och ätit middag med skarsgård, rafael edholm?, ehmm.. sen kommer jag inte på vad han heter. men han är stor iaf.. är med i däckare. Och så har jag träffat antal flera som jag inte ens kommer ihåg.. alla käka ihop iaf och jag var väl iof bara 15år kanske:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
0

Vilken av skarsgårdarna?

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

varför åt du me dom =)

Sessan1
0

Jag har träffat många kändisar i mitt liv  :) Även pratat med några av dom.   Fast några av dom uppträder inte längre, på grund av ålder så att säga.

AnneN
0

Ska man då dessutom se till kändisar innom hundvärlden så kan jag ju nämna mormor och morfar som är labbeuppfödare på Kennel Älvgården, mormor är dessutom utställningsdomare och morfar var bla jaktprovsdomare då han levde dom heter Majvor & Torkel NäsmanSkrattande

_**/Mvh Anne

zeretki
0

Jag har varit ihop med Håkan Nessers son…så honom har jag träffat! Fast han är väl inte så jättekänd kanske. ;)

Så har jag träffat en massa scifi-kändisar i London, på ett konvent. :)

AnneN
0

Känner igen namnet men kan inte placera det

_**/Mvh Anne

zeretki
0

Håkan Nesser är författare, skriver deckar. Inte så superkänd kanske.

Men jävligt trevlig och intelligent. Han har varit lärare i svenska i Uppsala. Har inte haft honom själv men dom som hade honom sa att han var en toppenlärare.

Och han är bra på att laga mat. ;)

Malin-A
0

han har skrivit en bok som dom gjort film av också, kommer bara inte ihåg vilken film…

AnneN
0

Haha oki har säkert hört talas om han av nån av mina bokmals kompisar eller så kan jag ha läst nån bok själv

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

jaa nu vet jag, Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö och sen har han även skrivit Moreno och Tystnaden, o den e himla bra flm…

AnneN
0

Aha =)

_**/Mvh Anne

Nicki
0

Har träffat en massa svenska kändisar genom jobbet.
Sitter ju i en hotellreception, så det har blivit några genom åren.
De flesta mycket trevliga, men en del fan så sura och vresiga.

floppy
0

Jag ha pratat me Astrid Lindgren när jag va liten. (Runt 10 nånting tror jag.) Va o handlade i Furusund, o då kom hon o fråga mig vad det stod på ett kaffepaket. En stor grej för en liten tjej kan jag lova… :)

Liss
0

biobio: stellan skarsgård var de:) och varför kommer jag inte på den andres namn då? han var säkert me i den där nasarets sjö:P

Malin: Jag har hållt på med teater sen jag var 6år.. så har vart i rätt stora teatrar också. och mamma var resigör, så vi skulle visst sätta upp en jätte stor grej på lövsta slott.. och då käka vi middag med alla dom där och massa fler för att snacka om saken:) men fast jag var 15 år som kommer jag knappt ihåg de. kommer ihåg maten;) de var inte så stort för mig då.. hih

Malin-A
0

#18 jaha ok..  =D

LinaK
0

min kompis hade en liten roll i Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö  :P tänkte eftersom ni pratade om den här tidigare.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

AnneN
0

Aha vad kul =)

_**/Mvh Anne

LinaK
0

Ja det tyckte hon allt att det var :P

Malin-A
0

har en klasskompis som också va me i filmen..

[helenal]
0

har träffat en kille från paradise hotell:p haha

LinaK
0

#24 haha usch hatade det programmet, fast ändå var man tvungen att kolla på det :P konstigt!

TinaH
0

Det säjjs att jag ska vara släkt med Mats Vilander.

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Zebben
0

Har träffat många kändisar, men är så fruktansvärt dålig på namn. Men jag kan nämna några som jag träffat/pratat med:

Marika Lagercrantz (på filminspelning)

Runes mamma i "Tre kronor" (när jag jobbade i affär)

Björn Borg (pratade lite hund)

Jonas Gardell (ätit pizza vid samma bord)

Stefan Sauk (ridit vår häst och lånat min ridhjälm under filminspelning)

Per Moberg (Viggo i rederiet)(pratat viltspår)

Pernilla August (filminspelning)

Tomas Di Leva (han har spillt öl på mig)

Lena Endre (filminspelning)

Måns Herngren ("stal" våra platser på gotlandsfärjan -06)

Babben Larsson (på hundutställning x 2)

Regina Lund (På Barnadiset i Högdalen)

Bert Åke Varg (när jag var liten)

Linus Whalgren (gick i samma skola)

Sven Wollter (filminspelning)

Johan (Blond skådis som jag inte kan efternamnet på.

Peter Haber (filminspelning)

Görel Krona (filminspelning)

Eva Rööse (filminspelning)

Och många jag inte ens räknat upp. Men jag vet inte om de är så märkvärdigt. Några var väldigt sura och några väldigt trevliga. Sen har jag träffat kändisar inom häst och hundvärlden, men de räknar jag inte upp.

De allra flesta kändisar har jag träffat på filminspelningar då jag och ägaren varit med med Bonni, morganhästen som spelat in ca 6-7 filmer

Malin-A
0

är det din häst som spelat in filmer Zebben? vilka filmer isf?´=D

Lotta
0

Jag glömde faktiskt Tomas Di leva han gick på samma skola som mig och min syster. Min syster var ihop med honom 1 dag för att göra en annan kille avis, hon hatar när jag påminner henne om det….tänk när du var ihop med den klänningsbärande människan som i princip svävar i det blå brukar jag säga åt henne och usch vad arg hon blir på mig *ASG*

Nicki
0

Tror mer att det är du som är avis Lotta *fnissar*

japiloup
0

jag har träffat e-type, dabuzz, Chrstiano ronaldo och Paris hillton

Zebben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#28 Nä, jag ägde henne inte, men jag tränade henne i dressyr i över 10 år. Stod i samma stall som min ponny Zebben. Hon hette Bolbec Bonnibel och ägaren tävlade henne i svårklass körning.

Kommer inte ihåg alla filmer men de jag minns var: Längtans blå blomma, Herr von Hancken, Jeppe på berget, Så de är inga direkt spännande filmer, men det var intressant att se hur de jobbade på filminspelningar. Glad

Malin-A
0

ok.. sicken fin häst =D

Zebben
0

Här är hon på en bättre bild.

Malin-A
0

riktigt fin.. o vilken härlig vagn =)

Zebben
0

Här mer inspelning…

Zebben
0

Marika Lagercrantz och Bonnies rumpa.

Malin-A
0

det ska vara gammal stil va? för d e väl inte jätte länge sen d spelades in? =D

[helenal]
0

#11- vem av sönern ahar du dejtat? hockeyspelaren=) David känner håkans dotter=)

Lotta
0

Och det tror du Nicki….han är så ful så hornhinnorna lossnar *blä* För att inte tala om hur han betedde sig och beter sig…huaaaaa Förvånad

Zebben
0

#38 Ja, det var väl inte mer än 5-10 år sedan de senaste filmen, så det är gammal tid. I den scenen med Lagercrantz så hade jag badat och polerat Bonnie tills hon blänkte. Hon måste ju vara fin på film. Men när vi kom till inspelningen så skulle vi ta en scen där hon just anlänt från Polen. Efter flera dagars körning. :-( Det finns ju ingen häst som är ren efter flera dagar på grusväg. Så vi fick spraya henne med smutsigt vatten och gnugga in sand. Jättekul! Gråter Hade ryktat i timmar.

Malin-A
0

ohh vilket jobb i onödan.. inte kul, men d blev ju bra ändå =)

Zebben
0

Haha, ja det blev det ju. Men jag var helt slut i armarna efter att ha ryktat och Bonnie var nog öm i skinnet. Oskyldig

Malin-A
0

d kan jag förstå, att få en häst helt ren o blank tar ju sin lilla tid..  va gör den hästen nu då? spelar fortfarande in filmer o sånt?

Nicki
0

Men du gillade ju mörka killar *fniss*

Malin-A
0

hahaha Di Leva….. uhääää

Lotta
0

Bläää och urk, han är en styggelse :/ Men det finns hur många mörka killar som är ena riktiga dräggelobjekt….men inte han Fundersam Men Nicki jag kan presentera dig så kan du ta honom istället Räcka ut tungan

Nicki
0

Njaä! Nog för är frälst i mörkhåriga killar. Men långhåriga går bort. Likså de som bär klänning.
Kan du inte presentera mig för Ricky Martin istället? Räcka ut tungan

Lotta
0

Kände jag honom så låg han i min säng…fastbunden Oskyldig Men du kanske skulle få låna honom en vecka eller så…om du är snäll Flört

Malin-A
0

jaha här lånas d ut killar.. hmm ska fundera lite på vem jag vill ha… Deppen kanske =D

Lotta
0

Kom med önskemål så fixar hif-gruppen det du önskar inom rimliga gränser ;)

Nicki
0

En vecka är HEEELT ok! Räcka ut tungan

Malin-A
0

när får jag hit den andra då?? lång leveranstid kanske =D

Nicki
0

Den andre?
Thomas Dileva.. är det han du vill ha? *fniss*

Malin-A
0

hahahaha neeee Deppen juu =D

Lotta
0

Annars kan du få Dileva…det är lätt fixat *ASG* Du får väl sätta hans säck på hans huvud istället ;)

Malin-A
0

hahaha neee jag vill inte ha en långhårig kille som tror han svävar på moln o leker pegasus alldeles naken… =)

Lotta
0

Förstår dig…blä för killar i klänning och enu värre om dom är nakna på moln Flört

Malin-A
0

haha ja d kan man klara sig utan… =)

Liss
0

ahh just de.. såg en massa på kolmården, när jag jobba på parkeringen och de var kändis vip:P

inte för att jag vet vilka alla var.. men en jag jobba med stog och rabbla alla.. snacka om att hon hade näsan i blaskorna hela tiden. Men såg iaf den yngste skarsgård. och nån ur svart och vitt? ehh.. hon som var med i melodifestivalen med nått adelt namn:P haha.. jaa som sagt, ja är inte så duktig på de här.. sen såg vi han som är så snygg?:P svensk kille.. hum..

Liss
0

och måns från extra extra.. :)