Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 522 ggr
[helenal]
0

O.T Glömde berätta=)

Min mammas kompis schäfer tik fick valpar för tre veckor sen. Hon fick sex stycken, men tre dog tyvärr. Dem var otroligt söta… var svårt att motstå måste jag säga!!!Hon har fem schäfrar sen innan också.. så i det huset är det fullt:) Men dem har en inhägnad på gården också… De var så så söta, somnade i mitt knä=)

gejsa
0

Oj, det var många som dog. Dog dom när dom föddes eller några dagar efteråt?

[helenal]
0

DEm dog när dem föddes… en föröskte hon få liv i men den var för svag:/ Men hon ska nog behålla en. Hon har tre st på foder också.. så hon är schärfer gaen=) Mamma vill ha en haha, men det räcker med Hugo tycker jag=) Bilder kommer!

Malin-A
0

har du inga bilder =D

Lotta
0

Jag blir så attans avis…jag vill också ha en…helst med samma fina färger som Nickis schäfer =))

[helenal]
0

hahahha nää jag tog inga bilöder då men ska dit om två veckor tror jag=) då är de fem veckor=)

Nicki
0

Det luktar fjäsk
Dåligt samvete för att du kallade en viss herre blaskig kanske ;)

Lotta
0

Här fjäskas inte…det är bara snorisarna som gör sånt =) Och att du sen lägger ut en skit-dålig bild på honom kan väl inte jag rå för Oskyldig

Nicki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska visa en bild där man ser hans färger bättre. Vänta lite bara…

Här! Skrattande
När han var en liten valpis

gejsa
0

#8# Åh, sluta, sluta, sluta. Visa inga bilder på små söta valpisar och i synner het inte på schäfrar va!

Visst luktar det fjäsk. Helt klart. haha

Nicki
0

*sniffar och nickar*  Skrattande

Malin-A
0

#8 den bilden va ju bara föööör söööt.. hur kan man va så söt?? =D ohhh

Lotta
0

Nicki skärp dig nu annars blir det garanterat jobbigt för gubben…och det är dig jag skyller på ;) Gaaa det finns inget sötare en schäfervalpar =)