Ovanlig parning :)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1096478,00.html
Undra hur dessa valpar kommer bli utseendemässigt som stora

Inte så svårt som man kan tro. Räcker ju att tiken lägger sig ner.
Hjälp! Såg ni vilka klor taxen hade förresten
ja du… vill jag nog inte veta… synd om hundarna

Vad tror ni om den här hunden då http://www.blocket.se/vi/12331835.htm?ca=1_9_s? Blandis mellan tax/schäfer!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

De med taxar i sig brukar oftast se mest ut som taxar faktiskt. Sedan får de lite annorlunda utseende beroende på vilken ras mamman har. Min pappa har en blandning mellan Tax och en stor hund. Kommer självklart inte ihåg nu vilken., Men kan ta reda på det. Ska även fota henne så får ni se en Tax blandning.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
men herregud kan man para en stor och en liten hund så… nä tycker man ska hålla sig till samma storlek åtminstone…
Usch, jag tycker att det är vidrigt! Har sett en balndis mellan Tax och schäfer, vilket inte var en särskilt vacker syn! Den hade schäferns färg och huvud medan kroppen var som en Tax fast ngt större. Blää, säger jag bara! Såna valpar får säkerligen problem när de blir äldre med leder osv., då raserna har så olika storlek. Skulle aldrig kunnat para frivilligt tex schäfer och Tax eller som i det här fallet rottis och Tax (förstår ju att det var en tjuvparning, men jag skulle alrig kunna göra det medvetet)! Tycker de ser så äckliga ut, då de ser ut att vara totalt missbildade!:S
Upps så det kan bli!!! Men måste faktiskt säga att dom liknar rottisvalpar i huvudet :/ Och håller med att taxen hade jätteäckliga klor *blä*

Kommer nog bli halvsmå rottisfärgade (de flesta av dem som man ser) långa.. hehe, roliga de kommer se ut ;)
Roliga det är nog bara förnamnet =)
hoppas inte dom får några problem av nått slag bara..
Ojoj.. men hallå "vi lät Jimmy sova med Helga för att vi trodde det var omöjligt för dom att para sig".. *suck* Om man inte är heeelt säker på att det inte går så ska man ju hålla isär dom. (och helt säker man ju aldrig vara) Min ena tik (ca 52cm hög) lyckades övertala min KASTRERADE bichonkille att utföra vissa tjänster. Hon låg ner och han ställde minsann upp.. vilken syn det var. xD
Tur att det var rottisen som var mamman iaf.. hoff. Nej men hoppas det går bra för dom små liven iaf.

Ja, det kan ju inte vara någon bra blandning iaf. Deras kroppar kan ju bli helt tokiga. Höga bak och låga fram kanske. Stackarna! Skulle vilja se dom som vuxna.

ja, herregud så dom kan se ut om det går riktigt illa.
Usch och fy…stackars hundar :/