Finns du med tollare?
Hej!
Är väldigt intresserad av att hitta någon som äger tollare som vill ha kontakt med mig och dela med sig av sina erfarenheter. Min pappa har precis skaffat hund, men kan i princip ingenting om hundar så jag hjälper honom så mycket jag kan. Jag har däremot ingen som helst erfarenhet av just tollare, och har endast läst lite grann om rasen.
Så… Finns du där ute så skriv gärna ett PM eller kladda ner en kommentar här nedanför så hör jag av mig. Har facebook, msn och skype så det är lätt att få tag på mig!
(Ett plus i kanten ifall du bor runt örebro/kopparberg/arboga/västerås så vi eventuellt skulle kunna träffas någongång också!)
MVH Elin
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
skickar ett PM .
Tipsar om denna artikel där du hittar en hel del matnyttigt och även åtminstone en tollarägare du kan PM:a om hon inte hittar till denna tråd!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Lycka till med hunden :)
Har en Tollare, du får gärna kontakta mig på fb om du har några frågor:)
Hej! Kul med fler tollarägare. SaraC i kommentar #2 har länkat till en artikel om tollaren som jag har skrivit. Läs gärna igenom den, du får gärna PMa med frågor, svarar så gott jag kan. Bor tyvärr i göteborg men känner lite tollarfolk i närheten av dig som du kan kontakta.
Medarbetare på brukshundraser.
Hallåjs!
Jag har en tollarkille och vi bor i Kolsva
Fråga på!
Kul med mycket svar, ska pma er allihoppa! :) Kul!
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.