Hundar iFokus

Hundar

Etikettagility
Läst 2930 ggr
mikafika00
0

Agility hinder/redskap

Hej, jag har en blandras tik på 9 månader. När hon fyller 1 kommer jag antagligen att börja på agility. Men jag behöver lite tips på var man kan köpa väldigt billiga tunnlar och koner. men jag får ju än så länge nt hoppa med henne.

tack i förhand

MikaGlad

idaah
0

När jag började att träna agility så köpte min pappa hinderna på rusta, och då var det billigt men du kan ju alltid kolla om det är billigt nu ju. :D

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Michaela-N
0

Koner kan du köpa på t.ex Claes Ohlsson.

Praefatio
0

Hööks, hästbutiken, har väldigt bra priser på sina agilitygrejer. De har tunnel, hinder, koner och ring samt slalompinnehållare.

Portie
0

Rusta. Köpte en säcktunnel där, kanske inte jättehållbar men den duger. Den har hållt för min hund när han har rusat igenom den iaf. Änsålänge. Sen så har jag även köpt ett slalom där, det tycker jag är bra, billigt var det med.

joheck
1

Rusta har slutat att sälja hinder. Har du tur kan dom ha kvar några i butiken, men dom tar inte in nya tyvärr.

TjockaBerta
0

Jag köpte en tunnel igår på Rusta. Granngården har haft paket med tunnel, pinnar och hinder tidigare. Jag ska åka och se om de finns kvar för jag ångrar att jag inte köpte dem när jag såg dem.

>>>Malum domesticum<<<

mikafika00
0

tack allihopa!! #6 var köpte du din tunnel?? alltså i vilken butik?? var i sverige?? ja du fattar

TjockaBerta
0

7 Barkarby

>>>Malum domesticum<<<

Vovvie94
0

Vi gjorde våra själva! Skrattande vi köpte "bommar" och virke på byggmax, så varje hinder kostar sammanlagt 30 kr styck, för tre styckenFlört