Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 3055 ggr
undulat_
1

Hur gammal är du?

Det verkar vara mest unga tjejer här, av vad jag sett i en tråd nyss.

Själv: något år under 30.

Loveradio
1

20

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Fridaaaa
1

Fyller 22 år nu i november :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Swadika
1

Jag är 18 :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

kodex
1

21

Catta-
1

21 :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

russin
1

Snart 48…..hugaligenTungan ute

teezan
1

23 :)

Schniigel
1

20 :)

[Besan]
1

21

Ixectrona
1

En till 21-åring. Oskyldig

EternalWinter
1

20 Glad

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

jollycox
1

21

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Qepta
1

17

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

RedMonsters
1

20

Medarbetare på brukshundraser.

Viccan92
1

20år

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

jasmina.p
1

18år

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

Lillalukas
1
mikafika00
1

12 år😂😂

ylwawiie
1

20 :)

annasui
1
vallhund
5

Jag är varken tjej eller ung. Foten i munnen

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

joheck
1
collinn
1

En till tjugoettåring…

kodex
0

#21 Vad är du då? :)

rebz
1

22 år

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

LucyLove
1

14. Men fyller 15 på tisdag nästa vecka! Skrattande

Belimas
1

28 år

Jenniferri
1

14

// Hannah

Maja2
1

46

undulat_
4

där ser man. Det förklarar varför jag tycker vissa skriver lite omogna inlägg med otrevlig stämning.Oskyldig Det ska huggas på andra liksom..

Oliviahack
1

19 år

JoannaLi
1

13 år (: 13 och ett halvt faktiskt! ;)

Ixectrona
20

Men vad pratar du om? Jag har varit på andra hundforum med definitivt högre genomsnittsålder, och inget av de forumen har varit så trevliga som det här!

rebz
23

#30 Omognad/mognad har egentligen inte så mycket med åldern att göra. Man kan vara ung och väldigt mogen, och man kan även vara äldre och väldigt omogen. Sen brukar ju många säga "men är man äldre har man mer erfarenhet". Men det är inte heller något som alltid stämmer.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Fridaaaa
9

#30 Vad pratar du om ? Mognad har inte med ålder att göra. Finns t.ex 13 åringar som är mognare än en 30 åring t.ex.

Satum
2

Vad kul o se åldrarna! Vad unga de flesta är, hade jag ingen aning om :) Själv är jag 26!

Portie
1

21 är jag.

[Zipzee]
1

Många här är yngre än jag trodde, jag är 26 :)

juliahhl
1

21 jag med.

Noa-Nisse
6

tänkte precis skriva 20 men så kom jag på att jag är 22 :P hahah woops!

Medarbetare på Hundar.ifokus

joheck
1

#40 Nämen!Förvånad Jag trodde jag var dålig på det här med att hålla ordning på min ålder, men har nog aldrig vart hela 2 år fel!Skrattande

Pudelbus
1

22

[Forest]
19

30 Startar du tråd ang ålder för att du vill påpeka att du är lite över 30 o då anser du dig mogen o trevlig?

IngaTrnqvist
1
[RMSLiners]
2

26

Lilllens
1

18 år

polgara
3

jag hör till den äldre skaran med mina 44 bast

[Besan]
5

#30 Eller så är det du som överdriver. Det är lätt att kritisera andra, men sig själv…?

[Jaazoo]
1

17 år

[Tess86]
18

Tråkigt att skapa en tråd för att få reda på hur unga folk är för att sedan klanka ner på folk baserat på ålder.

Missel
1

24

fridaas
1

23

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Smullis
1

14

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

LinaK
1

För tillfället 24, fyller i december.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Maja2
6

Bra att få lite koll på åldrarna ändå kan jag tycka. Ibland får man ju sagt till sig att man int e ska svara så tufft i trådarna, pga medlemmens låga ålder. Jag går aldrig in på någons sida för att kolla ålder innan jag skriver i en tråd, så det kan vara bra att få ett hum om vilken åldersgrupp det handlar om.

Fridaaaa
3

#55 Ja det är sant att det är bra att ha lite hum. Men att säga att det är många omogna är inne pga ganska låg ålder, är ju fel att säga?

Maja2
3

#56 Det har jag aldrig sagt är rätt att säga heller

Fridaaaa
0

#57 Har jag inte sagt att du har sagt eller?

[madelaine]
1

27 är jag, ser dock ut och känner mig som 20 :)

Karmatarerskanise
3

#30 Men allvarligt. Du startar en tråd och frågar om folks åldrar, sedan kallar du de yngre medlemmarna omogna? Ditt inlägg är ju inte lite motsägelsefullt ;)

Självinsikt?

Maja2
0

#58 Trodde du menade så, eftersom du riktade inlägg #56 till mig.

vallhund
3

Jag kollar ganska ofta på skribenters ålder när jag svarar, speciellt på hundsajter o relations/ångest etc sajter.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Lynxkissen
7

Tycker med det är tråkigt att TS hoppar på oss unga- att vi är omogna och att det är därför många omogna trådar och svar. Jag är med på många fler sidor och oavsett ålder på medlemmarna så finns det hetsiga trådar och dessutom även okunniga äldre med som är fast i gamla tänk och inte kan "förnya" sig. Ex samtalsämnen om katter och hittekatter. Där finns sterka åsikter och bara för att man är äldre och "har haft katt i hela sitt liv"- som många säger- så betyder inte det att de vet bäst. Och det är inte alltid de är mognare i sina svar vill jag lova. Som sagt har omgnad ej med ålder att göra. Förlåt om inlägget blev lite flummigt..

Med det sagt- jag är 22 år och jag anser inte att jag är omogen- jag har dock mycket att lära och jag tror man kan lära sig massor genom att diskutera med andra Glad

zoolatri
1

27:)

SaraC
2

26 mogna år Tungan ute

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

DinJejja
1

22 år :)

Cassii
1

17 Glad

[Miiicka89]
4

Ålder är bara en löjlig siffra som inte kan beskriva hur omogen man är eller inte. Det är lite som att påstå att alla blondiner är tröga. Varför ska alla människor placeras i dessa fack? Var glada stället :D Och jag är 23. Vad säger det om mig?

Mischa
6

Är det något jag lärt mig efter att jag varit en aktiv forumskribent i många år så är det att åldern är en dålig måttstock när det kommer till vett och etikett.

Det finns många unga människor som är bra mycket klokare och förståndigare än deras äldre medmänniskor.

≧◔◡◔≦

[Tess86]
4

Och sen en till sak, varför skulle just omognad och ett otrevligt sätt betyda samma sak? Man kan väl vara omogen och trevlig samtidigt?

SamanthaJones
5

“Det finns kvinnor, och det finns kärringar. Och det har inget som helst med ålder att göra."

Tyckte det jag skrev över passade in lite sådär humoristiskt retsamt ;)

Från en omogen med stolt 24åring :P

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

[Highonbluetomorrows]
4

Oftast är det yngre personer som inte vågar säga till alls, utan mest "flyter med" och lägger in gulliga bilder på sina hundar, typ.

Det är 20+ käringar som jag själv som kan börja jävlas ;)

[RMSLiners]
5

Ledsen att behöva säga det TS med det du skrev i #30 är inget annat än omoget och syftet med denna tråd är inte heller värst moget i det fallet, tyvärr.

Indira
1

Fyller 18 den 10 Januari Glad

Så ah, 17 ;)

[Doglovers]
7

Jaha, det är väl bara att konstatera att jag är äldst här med mina 52 års  erfarenheterFlört Hahaha, jösses.

Men jag känner mej som 20 och ser ut som 17 hähähä. Nu var jag rolig va…?

Fridaaaa
1

#75 Man är inte äldre än vad man gör sig till, eller vad heter det? hehe

[Doglovers]
1

#76 Så sant så santSkrattande Och man har inte roligare än man gör sej, heter det ocksåFlört

[Besan]
3

Dessutom tycker jag om vi nu ens ska prata om mognad och ålder… Så känner jag mig alltid bättre bemött här på detta forumet och det är alltid trevligare att diskutera och göra inlägg här än på tex Vovve.net och där är nog majoriteten äldre (nu pratar ju medelålder ungefär)

Maja2
0

#78 Men, nu blir det ju åt andra hållet, att det skulle vara otrevligare för att medelåldern på Vovve.net är högre än här.

[Besan]
0

#79 Jag vet inte om det beror på just det men eftersom TS verkar ju vilja komma till att yngre personer är mer omogna. Och jag drog en jämförelse med att det faktsikt inte alltid behöver vara så, utifrån bla. min uppfattning då.

Maja2
1

Har nog inte så mycket med ålder att göra överhuvudtaget tror jag. Vissa människor är bara för knepiga, en del är yngre, en del är äldre :)

[Besan]
1

#81 Nej jag vet inte om det är åldern eller om det är en speciell "stämning" på det forumet överlag, men jämförde bara, efter min uppfattning. Hade ju varit intressant hur man hade tolkat det på det forumet, om man tycker vi är omogna här. Sen struntar jag i hur gammal någon är, ett omoget beteende är ett omoget beteende oavsett…

Michaela-N
7

Drar mig för att skriva min ålder eftersom jag får så många kommentarer ifrån folk som TS som gör mig riktigt ledsen, men ja, jag är 14.

Men kan ju säga det att jag själv tycker att jag ibland skriver inlägg som om jag vore både äldre och yngre än vad jag är, så jag tycker att min ålder oftast inte har någon betydelse i hur mogna mina inlägg är. Är medveten om att jag en hel del gånger skriver jädrans korkade inlägg, men jag skyller inte det på min ålder.

Maja2
2

#83  Där har du nog helt rätt. Ibland skriver man inlägg som är jädrans korkade, medans man andra gånger skriver riktigt bra inlägg. Det varierar alltså, vilken ålder man än befinner sig i.

Luckysoul
1

17 år, blir 18 i December =)

Frida B
1

16 omogna år här :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Gia91an
3

83# Michaela-n jag hade ALDRIG gissat att du var så ung. Utifrån dina inlägg trodde jag du minst var lika gammal som jag. 21 är jag för övrigt!

Zvintos
1
dermot
2

#83 Oj! Jag trodde också du var över 20.

Men se så fel man kan ha.. Skrattande

Jag är 15.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Lynxkissen
2

Jag var med säker på att #83 var äldre :P

[Zlarviig]
1

16 :)

AussieOsborn
1

16 år gammal, dock ny medlem så mig har du nog inte hört något ifrån :)

[Annie34]
1

12 år

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.