Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1312 ggr
Indira
3

Fredagssång

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bjuder på lite fin hundsång ifrån min fina kör! Indra hade dock inte lika bra stämma idag som hon brukar så hon körde fullt ut på skall istället för att yla… Mindre populärt hos mig kanske, men som "mamma" så måste jag ju stötta hennes egna ideer Skrattande

Ozzi gjorde mig som vanligt stolt och körde stenhårt på ylandet ;)

joheck
0

Haha! Sansa blev väldans fundersam^^

JoannaLi
1

Jappe blev också lite fundersam, och valde sin filosofiska hotspot (hundbädden) där han sedan växelvis såg på mig och på datorn, och försökte komma på om det var jag som lurades igen, eller om det verkligen var en hund inuti datorn… ^^

Indira
0

hahaha! Ja tur att ingen av era hundar har hängt på, för mina är duktiga på att få med sig andra hundar i sin skönsång Flört

joheck
0

Har faktiskt försökt få igång mina, men dom bara stirrar på mig som om jag är helt dum i huvetSkrikandes

Indira
0

Okej.. vissa har ju svårt att komma igång! Det är ju mer vanligt att dom inte ylar, så det är lite konstigt att jag har två som gör det!

Indra brukar yla hon också vanligtvis :)

rebz
3

Haha så fort jag satte på videon och höjde ljudet så kom Bino springandes. Han stod och la huvudet på sned, åt höger och vänster :). Han fattade inte alls var hundarna var. Väldigt fin skönsång :)

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Indira
0

hahaha gulligt! Ja visst e den Tungan ute

Ixectrona
4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag hade bara ljudet på i mina hörlurar (har inga högtalare), men Wikus som låg i sin fåtölj på andra sidan rummet vaknade, började skälla, reste ragg, tittade ut ur fönstret, och skulle sedan vara med och yla med sin mörka nyvakenröst. Tungan ute

Han ville inte hålla tyst så jag fick nästan trycka igen munnen på honom och säga "Det är bra, de hörde dig säkert." Flört(Jag vill inte fya honom för att han ylar då jag ofta uppmuntrar det, men han får inte hålla på hur mycket som helst såhär sent på kvällen.)

Och jag tar mig friheten att lägga upp en lite äldre film på Wikus ylande.

joheck
0

#8 Vilken fin pojke! Mina hundara bara glor på mig frågande, haha!

Indira
0

#9 hahaha va roligt! Va fin han är, och vilket underbert ylande han hade, mörkt och fint :)

rebz
0

#8 hahaha. Gillar där vid typ 1:37 när han sitter tyst och lyssnar och sen helt plötsligt bara tar i allt vad han har :P

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

JoannaLi
0

Tiken var mer intresserad av Indra och Ossi än hannen var, men han var däremot jätteintresserad av Wikus (:

Portie
0

Hugo blev också ganska så fundersam, han ylar sällan, det händer bara när han blir överraskad i sömnen. Men han gick fram och kollade frågande på datorn, rolig hund man har…. Tungan ute

LinaK
0

hahaha Ozzi ylade verkligen gulligt men Indra däremot det skallet var verkligen gällt Tungan ute

#8 haha, vilket gulligt ylande! Han låter lite som en ko.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Indira
0

#14 Haha ja Indra fick fram nån konstig skall-ylande blandning som lät hemskt och gjorde ont i öronen! Hon brukar skälla ganska mörkt annars Skrattande