Nån som är intresserad av ett par...
Chinchillor? Svärföräldrarna har varit "chinchilla-vakt" i ett par år, första ägaren tog aldrig tillbaka dem för att göra en lång historia kort. Ingen av dem har egentligen tid med dem och man kan nog säga att intresset inte riktigt finns, men de mår bra och har det bra men skulle nog tycka om livet lite mer om de skulle få lite mer uppmärksamhet och gos! Finns det någon som möjligtvis skulle vara intresserade av ett par, en hona och en hane? Pris är inget viktigt, där emot vill de gärna att de kommer till ett bra hem! Finns i Norrköping, men finns intresset så går det mesta att ordna. Bur får man med om det önskas.
Tror du hittar fler personen på http://chinchilla.ifokus.se/ :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
säger som #1 eller testa omplacering.ifokus.se :)
Tack för tipsen :) har skrivit där med. Mer folk som ser :D
Kan oxå vara bra att veta vart dessa finns om någon skulle vara intreserad :) Hoppas verkligen de får ett bra hem kan inget om dessa söta djur mer än de är söta o väldigt lena (bara träffat 6 st irl)
Tack igen :) såååå, ingen av er som skrivit som är intresserade ;))
6 snacka om vara blind ser ju att det står n-köping nu. har ni provat blocket? jag tror inte min man tillåter mig anta dessa o jag kan inget om dom allså lätt att man missköter dom pga det :S
Det får du gärna göra Swadika, de ser iofs helst att båda får komma till samma ställe. :)
håller tummarna 
Tack Forest :)