Uppskatta pris på bord+stolar
Hej, nu tänkte jag och sambon sälja vårt stora vita bord med 6 st stolar.
Jag kan inte lägga in bild på hur vårt ser ut men har hittat bild på bordet och en ungefärlig bild på hur stolarna ser ut.
Bordet behövs målas om eftersom det lätt blir fläckar på, annars är det inget fel på det. Några av skruvarna på stolarna har försvunnit, så det behövs sättas dit nya. En stol är det bara en skruv kvar på.
Jag skulle behöva ha hjälp att veta hur mycket jag kan begära för det, jag fick det i julklapp för 2 år sedan så vet inte hur mycket det kostade. Men det är inte ikea iallafall utan kommer från Interstil
Stolarna ser exakt ut så i modellen men istället för plast eller vad det är på bilden så är det tygklädda stolar, svart/grå tyg.
Har gjort det, men hittar inget likadant bord+stolar så lite svårt. Speciellt eftersom det är lite skavanker på stolarna eftersom några skruvar fattas och bordet behövs målas om, om man inte vill ha lite fläckar vill säga.
3 kan varmt rek att man åker o köper lite skruvar för det underlättar att få det sålt. Det är svårt o sätta pris men räkna 100kr stolen+ 200kr bordet? så runt 800-1000kr om ni vi bli av med det. Kolla blocket där det finns 6 storlar + bord gämnför lite o tänk på hur erat är. kanske jätte underpris men jag tänker på ska köparen kosta på färg o lite arbete + skruvar så kan ni inte ta jätte mycket betalt iaf