Omplacering
Vill gärna ha tips om omplacerings ställen här i sverige ni rekomenderar. Skriv gärna lite info om de olika ställerna eller länka till hemsida.
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Varför måste det vara ett "ställe"?
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Du har inte funderat på att adoptera en hund från Spanien? :)
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#2 Vad menar du?
#3 Är lite osäker på det pga att vad jag har förstått så får man inte träffa hunden innan man bestämt sig. Men till största delen för att jag inte har funderat på det är väl okunskap. Jag vet inte riktigt hur det går till när de måste åka från ett land till ett annat, med pass och olika vacciner de måste ta.
Detta är inte aktuellt på ett par månader, minst, så jag hinner nog fundera lite mer på det :)

Catta, det finns massor med svenska hundar som är i akut behov av nya hem! Har du facebook kan du söka på omplaceringsgruppen södra och mellersta sverige, Second chance (stavning?) och massor med andra sidor där hundar behöver hjälp att hitta nya hem. Skriv bara omplacering i sökrutan så kommer det upp flera sidor med grupper!
#7 Tanken är ju att jag ska "adoptera" en svensk hund. Känner att jag vill hjälpa hundarna som finns här i första hand. Jag är väl en av de få människor som inte har FB, men jag kanske ska skaffa en bara för att kunna leta lite där också :)
#4 varför så dryg?

#8 Säga vad man vill om Facebook, men det finns sjukt mycket bra grupper där. Loppis grupper, efterlysningar för folk som förlorat ett djur, omplaceringsgrupper osv! Smidigt att själv lägga ut annonser om man vill sälja något och det är gratis dessutom! ;-)