Bra foder?
Jag har bestämt mig för att byta foder till min hund. Han förtjänar ju att få det bästa, precis som alla andra av mina djur. 
Tyvärr har jag faktiskt inte så bra koll på hundars näringsbehov och vad dom bör och inte bör äta. Jag gick ner på djuraffären och frågade, och vart rekomenderad något som jag tror heter Sams Farm. Det lät bra, men då jag sällan litar på vad dom säger på djuraffären så köpte jag det inte just då. Sökte lite på nätet om det, men kunde inte hitta något. Vet någon om det är ett bra foder?
Om inte, finns det något annat foder som ni kan rekomendera? Något som inte är allt för dyrt (300-400 i månaden max) och som inte är allt för svårt att få tag på. (Vill inte beställa hem något specialfoder från tyskland, typ.) Och har ni något tips på bra artiklar om hundars näringsbehov?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Menar du Sams Field? Det innehålletr bl a majs o företaget påstår att inga hundar kan bli allergiska om de äter det fodret.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jo, jag vet att det är gjort på majs. Hon som jag pratade med det sa det. Men hurvida det är bra eller dåligt vet jag inte… Det är lite därför jag vill hitta bra artiklar att läsa, så jag själv kan avgöra sånt.
Jag har dock lite svårt att köpa att det skulle förhindra allergi.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Majs får hundens blodsocker att åka berg o dalbana.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Jag rekomenderar ju Standardt och tycker det är ett jätte bra foder.
Beställer alltid på animail.se fri frakt om man beställer för över 500:- levereras till dörren.
Enklast är att börja med vad du ger nu och hur hunden mår på det och hitta något likvärdigt om det fungerat bra.