Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 911 ggr
moonii
3

Gissa ras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om 2 dagar kommer min lilla vovve från Spanien till Sverige :D Det står i hennes pass att hon är en cockerspaniel korsning, men jag funderar på vad ni tror? Hon är cirka 38 cm hög.

moonii
0

Ännu en bild..

moonii
2

En till..

Frida B
0

*smälter* vad söt! Breton och cocker kanske? vart fick du henne ifrån? :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Michaela-N
0

Ser defintivt ut att vara breton i henne!
Du funderar inte på att göra ett DNA-test på henne för att se vilka raser hon innehåller sen?

moonii
1

#3 SHIT! Jag har aldrig hört talas om Breton, så när jag googlade på det så blev jag lite chockad över likheten x) Hon kommer från SOS Animals Malaga :) Jag jobbade där som volontär i 3 veckor nu i September, och jag blev så kär i Alva så jag ville adoptera henne. Hon flyger hit på tisdag! :D

4# Skulle gärna vilja göra ett DNA test på henne, fast jag får göra det när jag har lite mer pengar ;)

Frida B
0

#5vad kul! du får bjuda på mååånga bilder när hon kommer till sverige ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Ixectrona
0

Man kan ju undra hur många Bretons det går runt på gatorna i Spanien, chansen är nog stor att en korsning mellan spaniel och andra fågelhundar och kanske något annat också, kommer se ut ungefär som en Breton.

davnunriv
1

Du har hjärta av guld :-D. Vilken söt hund Alva är, kommer säker stortrivas hos dig.

När jag kollar på bilden får jag direkt upp i huvuden cockerspaniel. :-D

D@vid