iFokushunden 2012 - Tävling!
Nu ska årets iFokushund utses! Hundsajterna på iFokus kommer att sända in varsitt bidrag till en final som hålls här på Hundar iFokus senare i höst. Draghundcenter sponsrar med fina priser! Nu kör vi igång Hundars deltävling - välkommen med ditt bidrag!

iFokushunden 2012
Så här går det till:
Hundsajterna på iFokus kommer att utse varsitt bidrag som går vidare till en final som hålls inne på här på Hundar iFokus. I finalen kommer alla medlemmar att få rösta fram det vinnande bidraget. Den enda gemensamma regeln som finns är att tävlingsbilderna ska föreställa enbart EN hund, för övrigt är det upp till varje sajt att själva bestämma upplägg och regler för sin tävling så dessa deltävlingar kan komma att se lite olika ut.
I finalen kommer det utses en vinnare samt en tvåa och en trea, dessa tre kommer belönas med varsin presentkod i Draghundcenters webshop, första pris är 200 kronor, andra pris 150 kronor och tredje pris 100 kronor.
Tävlingsregler för Hundar iFokus:
- Ditt foto föreställer EN hund.
- Du har rättigheterna till bilden.
- Du är medlem på Hundar iFokus.
- Ett bidrag per medlem.
- Det går bra att byta bild en gång.
- Ditt bidrag måste ha inkommit senast den 30 september 2012.
Har du några frågor - kontakta SaraC
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Om det är okej med en redigerad bild vill jag gärna byta, dock samma bild
min Tenshi
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Som det står i #0, PM:a mig om ni har frågor gällande tävlingen! Så försöker vi hålla den här tråden till enbart bidrag.
**Jag har tagit bort frågorna ur tråden och PM:ar svaren till de som frågat.
**
Flera av de frågor som kommit in här i tråden finns det redan svar på i #0.
Min vackra Minus, <3
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Mitt bidrag
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Chilli förra hösten 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Tävlingen förlängs till och med den 30 september!
Min finaste Karlsson! :) <3
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Oj mitt inlägg kom inte med.. Aja försöker igen! Min älskade tollare, Ibbe. Han är 14 månader, och världens gladaste och underbaraste. Här nybadad i fyrisån i Uppsala :)
Världens finaste kille
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se