LEKKOMPIS TILL MIN 4 MÅNADERS VALP I HALMSTAD
Har en liten valp på 4 månader ( om några dagar ) och jag söker en kompis till honom att leka lite med :)
Så synd att du inte bor i Göteborg/Mölndal.
//Flöffo
Ja d var synd vi inte bor i samma stad
Är det en valp du är ute efter? Vi möts gärna på promenad någongång, Julie är iofs vuxen, men väldigt "valpig" av sig, kan vara lite rädd för andra hundar, men älskar smådjur och blir alltid fascinerad av valpar man ser på promenad.
Hej. Nej det spelar ingen roll om det är valp eller vuxen hund. Det är bara roligt om han får leka lite. Han har ganska begränsat med lekkompisar och han trivs att leka med både vuxna hundar och valpar.
Bor du inne i Halmstad?
Ja, vid Nautilus. Vad kul! Bor du också inne i stan?
Och som jag nämnde, Julie är precis som en liten valp när hon blir exalterad och leker, tror aldrig hon fick vara riktigt valp när hon var liten, eftersom hon är en gathund från rumänien, så det är säkert därför, men folk man möter tror ofta att hon inte är vuxen när hon börjar skutta runt!
Jag bor på öster men det är ju inga problem att ta sig in till city och tvärtom:) tycker absolut vi ska ses med hundarna. Tengil är glad att leka oavsett ålder. Han kan dock vara lite skällig då jag går med han i koppel när man möter en annan hund. Jobbar på detta. Men han vill så gärna leka och när vi varit på hundstranden springer han glatt och leker med hundarna som är där.
Vi kanske kunde mötas på stranden nån dag med hyfsat väder? Eller, ja, det spelar egentligen inte så stor roll för vår del, då Julie älskar när det regnar med… :)
Ja det är ju en bra idè. Väder spelar ingen roll här heller då Tengil inte heller bryr sig om regn, vind eller vad det nu kan vara:) Han älskar att leka på stranden och det är skönt med ett öppet omr där hundarna kan leka.
Någon dag i veckan kanske? Jag slutar hyfsat tidigt de flesta dagar. PM: ar dig mitt telefonnr!
Låter jättebra.