Hundar iFokus

Hundar

Etikettaktivering
Läst 1818 ggr
Indira
5

Indra i skolan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken rolig dag det har varit idag, även om regnet i omgångar öste ner. Vi hade en "skolansdag" idag och var då vid en stor sjö som Delsjön och vi fick ha med oss hundarna. Ikväll ska jag iväg med Ozzi och träna så det fick bli Indra som var med mig idag…

Klockan 07:00 gick vi hemifrån och kl 13:00 kom vi hem. Under dagen har vi åkt buss, spårvagn och promenerat väldigt länge, från ca kl 08:30 till ca 11:00. Indra träffade massvis av nya hundar som vi promenerade med vilket hon hade jätte roligt åt. Sen under ett litet tag så sken solen och hundarna var varma, så jag och två till släppte hundarna på en liten ministrand längs sjön och alla tre sprang med världens fart ut i sjön. Vi kastede ut leksaker som dom simmade ut och hämtade och även busade dom med varandra i vattnet. Det var grunt så dom kunde springa ca 2-3 meter men sen fick dom simma. Ett riktigt toppenställe för hundar att bada på!

Jag var sååå impad på Indra som skött sig så otroligt bra idag trots alla hundar omkring. På bussen hem sov hon som en stock och brydde sig inte alls om en liten hund som gick på bussen och satte sig nästan bredvid oss. Även nu sover hon, väldigt väldigt djupt! Glad

[schäfernronja]
0

Åh vad kul att få ta med sig hunden till skolan! Skrattande Hon är så duktig din Indra :)

Indira
0

Ja det är riktigt roligt! Skrattande

Tack! Hon har svårt för andra hundar just nu under de första 2-5 minutrarna på grund av en attack som skedde förra månaden, men hon blir bättre och bättre med det nu. Hon reste ingen ragg eller inte ett enda morr mot någon av de nya hundarna idag! Hon bara hängde på och ville leka med allt och alla. Va så skönt att se att det är på väg att bättra sig Glad

joheck
0

Vad roligt att ni har haft en sån lyckad dag! Hon är så fin!

Lycka till med träningen med Ozzi ikväll också!

Indira
0

Ja jätte skoj :) Tack!

Frida B
0

vilken skola går du på? ^^

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Indira
0

August kobb heter den Glad

Frida B
0

hihi går också på den ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Indira
0

Jasså! Va du med idag?

Frida B
0

japp :) klass nb1a :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Indira
0

Okej! Såg du möjligtvis oss? :)

Frida B
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vet inte, såg typ tre schäfrar haha ^^ kan möjligtvis ha sett er vid slutet, du såg kanske inte oss? ;) hade med mig Bernhard :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Indira
0

Ah, en ljusare tik, en äldre herre som va ganska mörk och så Indra! Alla ifrån min klass ;)

Indra satt fastspänd i ett träd under grillningen med och även utan ett blått täcke, hon skällde en del, haha. Sen körde jag lite fotgående på ängen där vi grillade också… Glad

Hmm, nä er såg jag inte :/

Frida B
0

aha, då måste vi vart där olika tider för såg tyvärr inte er :/ vilken klass går du i? :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Indira
0

Okaj!

Djv 2b :)

Frida B
0

aha ;) men ska ni till slottskogen imorn? dom sa att det var hela burgården som skulle dit.. :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Indira
0

Nepp jag va inte där! Går ju på august kobb :)

undulat_
0

Låter som en toppendag för din hund.

Indira
0

Ja hon hade verkligen superskoj Glad

monstermash
0

Åh va kul. Glad Delsjön är så fint att promenera runt också. =)

Indira
0

Ja verkligen! Går gärna där igen Glad

Frida B
0

#16 vet gör jag med men vi skulle ändå dit ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)