Vejle
awww
#5 Riktigt söt!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
# 19 tack. 
# 17 tack, det är en av mina favoritbilder även om han ser så liten och ömklig ut. 
En av de roligaste sakerna är att spela kurragömma med honom där han får leta upp en.
Nu har han "tyvärr" blivit mycket bättre och hittar en direkt, men det är som roligast när han är förvirrad över var man är. Nu kan han dessutom gömställena. 
Först en snutt där han hittar husse på en gång i sovrummet, och han ser så glad ut därav att jag bifogar det. :)
http://www.youtube.com/watch?v=BoFVq5Cu7NE
Andra klippet där han får leta efter mig och då blev det lite svårare, men ändå ganska väl jämfört med hur han varit fram tills idag när vi lekt.
Som sagt, ju svårare han haft det, desto roligare för oss hemma. Att han varvat vardagsrummet men inte sett mig bakom byrån i samma rum, eller stått utanför förvirrad när jag varit bakom dörren. hehe
Så söt! 
trevliga bilder på honom. Hur gammal är han idag? Han var jätte söt som liten men ännu finade nu 
Va fin han är!
Roligt med en till Cavalier här på sidan.
åh vad söt c:
han är några dagar under 11 månader idag :)
Lillkillen börjar bli stor!
Vad fin han är
Hur gammal är han nu?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack :) Han blir snart 1 år. Nu är hsns fina långa cavalieröron borta. Har blandade känslor angående det. Och så ser han så annorlunda ut.
Han är jättefin.
#54 Vad har hänt med öronen?
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
# 55 Inget speciellt, bara det att de blir blöta och smutsiga så ofta. Blöta när det är fuktigt ute, efter att han druckit/ätit och så blir det lite bättre ventilation så här. Han behöver inte extra fukt där då han har öronproblem och klåda.
Tyvärr blev det ingen fin klippning. Kan man lämna in hunden bara för att trimma öronen lite?
#56 Okej. Jag har funderat på om man bara kan klippa innanför öronen bara lite. Var bor du? Bor du runt Stockholm så kan jag klippa lite med min trimmer.
Tack. :)
# 57 Jag bor inte i Sthlm, men flyttar norr om Sthlm kanske snart. Vad snällt av dig att erbjuda det. Jag har inte tränat honom i att sitta still så det var galet svårt och jag klippte galet fult. Får jag fråga om du kör med vanlig trimmer eller hundtrimmer?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag måste sätta in ett klipp från idag där han skulle ha en låång pinne ute.
#59 Jag har en hundtrimmer. Klipper både min hund och min fästmans släkt tre hundar. Bara ägaren inte är med så brukar hunden vara stilla. Så fort ägaren kommer så funkar ingenting.

Men sötnosen då!