Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 666 ggr
[IsabelleA]
3

Dog's Dream come true

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Måste få dela med mig av tisdags glädjen som jag fann på youtube. 
Hur hade era hundar reagerat?

CelsiusT
0

Haha =) Härligt…

Av dom första bollarna hade min gjort ungefär detsamma, fast han hade nog valt en och kommit till mig med och om jag inte tagit den så hade han sprungit runt och bytt boll för att klämma på alla bollarna. Men när alla bollarna kommer på en gång sådär mot slutet så hade han blivit rädd och sprungit och gömt sig.

Medarbetare på westernridning.ifokus

rebz
0

Hahaha. I slutet så visste ju hunden inte vilken av alla bollar den skulle ta :P haha. För en hund som gillar bollar skulle det där vara himmelriket! Min hund är inte så förtjust i bollar så han skulle nog mer bli rädd av alla de där "stora" bollarna som dimper ner på altanen. Så inget för honom det där.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Portie
0

Min hund hade nog tagit första bollen, blivit lite förvånad, kanske släppa bollen och skita i det, eller kolla på mig och gå och lägga sig med den första bollen, japp så rolig är han! Cool

[IsabelleA]
0

Min hund hade försökt få in de första bollarna i munnen sammtidigt. Eller aprungit runt med en boll i munnen och slå medtassarna på bollarna på altanen. Och när resten av bollarna hade kommit hade han nog hoppat emot dem och försökt fånga dem. Ungefär som när man sprutar med en vattenslang och hunden försöker ta vattnet :) 

Förstår att det där och andra sidan kan vara lite läskigt för vissa hundar.

joheck
0

Första bollarna hade min hane blivit jätteglad över. Inte riktigt veta vilken han ska ta. När det sedan kommer en massa bollar samtidigt hade båda min nog blivit rejält skrämda. Men dom är ju små pappisar ocksåFlört.