Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 961 ggr
SaraC
0

OT. Främmande!

Ikväll får jag och Eros främmande! Min kompis Linnea kommer tillsammans med sin lilla blandiskille. Ska bli kul och intressant att få träffa honom och jätteskoj att träffa Linnea igen!

Får hoppas allt går bra mellan Eros och valpsingen, men det gör det säkert. Han brukar vara jättebra med valpar, de är väl fadersinstikt eller nåt ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

TinaH
0

Ha en trevlig kväll!

vad är det för blandis? =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

SaraC
0

Tackar :)

En liten skit, Chihuahua/Papillion

Lotta
0

Vad kul..hoppas det går bra med hundarna, men det gör det säkert =)))

Malin-A
0

oh va kul, ja d ska säkert gå bra =)

lena1
0

det går säkert bra, ett litet tips kan ju vara att ni möts ute först om dom inte har träffats tidigare förstås ;-), jasså Eros är som Snoddenbara bus, men kan dock säga ifrån om det går för långt, fast aldrig någe allvarligt ;-).

Alex
0

Vad kul, du får berätta hur det gick sen. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SaraC
0

Tack tack :) De hoppas jag med!

Ja, vi går och möter dem på stationen så de får hälsa ute tänkte jag :) Även om Eros inte brukar bry sig särskilt om valpar så vill han nog inte ha någon helt okänd in här bara sådär!

lena1
0

Eros, lycka till det går säkert bra, och vad skojigt att få träffa en gammal vän också ;-).

SaraC
0

Ja Eros tycker nog de blir kul med en liten kompis :) Jag är mer orolig för att lillen ska kissa i min soffa ;)

lena1
0

hahaha har du ingen plastad frotte eller nått att lägga där då ;-).

SaraC
0

Haha nej.. Jag har inte det!! Får bli nån handduk :/

lena1
0

ja det går bra det med ;-)

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har gått jättebra med Eros och Chicko iaf, de har busat o gosat. Fast Eros blir lite trött när den lilla råttan hänger i manen på honom ;)

Lotta
0

Vilken sötis…kan ju nästan höra Eros fnysa åt den llle =))

lena1
0

Hihi vad söt han var kul att det gick bra också, jamen Eros har rätt att säga till om dom blir för jobbiga ;-).

Malin-A
0

oh vilken gullegris =)

Alex
0

Sicken sötnos. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SaraC
0

Haha jo Eros har sagt ifrån ett par gånger, när de blivit för mkt :) Men han har varit ovanligt tålig faktiskt.

SaraC
0

Ikväll kommer Linnea & Chicko med tåget hit igen! =) Ska bli kul att se om han växt nåt den lille råttan och hur han o Eros kommer bete sig ihop den här gången! =)

Malin-A
0

du får säga hur d gått sen =)

Lotta
0

Jag vill också höra hur det går..men det går säkert jättebra, det gjorde det ju förra gången =D

SaraC
0

Nu har våra kompisar nyss åkt. Eros och Chicko blev jätteglada när de träffades igen! Lät dom busa runt lite nere på gården först och sedan har de busat dygnet runt känns det som..

Chicko var inte lika elak nu, sist bet han ju Eros överallt om Eros inte ville busa, för att få igång honom. Eros var mer avslappnad den här gången, sist kunde han inte ligga ned om Chicko var bredvid. Men nu har de sovit båda två med mig i sängen =)

Om MMS-funktionen här funkar nu kan jag lägga in lite bilder på dom, men vet inte om den gör det..?

Lotta
0

Hoppas den gör det…skulle vara jättekul att se dom tillsammans  =D