Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2068 ggr
russin
0

Hurtta Pro fleecejacka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vattentät, ny och helt oanvänd. Brun storlek 30

Köpte den till Mini tidigt i våras, men det var för stor och sparade den åt Polly - som växte så den blev för litenSkrikandes

350 kr + ev frakt.

russin
0

Sänker till 300 kr

[Forest]
0

Kan du vara söt o bara mäta den :)

russin
0

den är 30 cm från nacke till svansroten (storleken är alltså längden)Glad

russin
0

Muddarna är givetvis inte vattentäta, men resten ska vara det enligt Hurttas. Däremot nämnt från en kompis som använder samma jacka att den behöver tvättas med impregnering efter en tid om man tvättat den några gånger.

Mjuk och suverän till blaskiga blötsnö-vinterdagar. Och så dumt den inte passar någon av mina (där den ena för övrigt hatar täckenTungan ute)

[Forest]
0

så typist för stor på Donna o för liten på Enja :-(

russin
0

Känner igen problemetFlört

[Forest]
0

6 Flört

russin
0

Sänker till 300 + frakt (som säkert går att hålla låg).

[Sniff]
0

Jag kan vara intresserad! Vad kan frakt till Umeå gå på?

russin
0

# 9 - det kommer kosta 36 kr. Emballaget bjuder jag påGlad

Sorry, skrev fel då emballaget väger. Ändrade summan på frakten.

[Sniff]
0

#10 Perfekt, tack! Glad Jag ska fundera lite, återkommer imorgon, men jag tror att jag vill ha denGlad

russin
0

Hojta till du. Portot steg lite (från 24 till 36 kr) pga att jag nog bör köpa vadderad påse, så det inte går sönder och dom väger mer än "kuvert-tunna" förpackningar - men själva påsen står jag för.

[Forest]
0

Är den inte såld än Obestämd

[Tess86]
1

Ett litet tips bara: Mjuka, oömtåliga saker kan man skicka i en vanlig plastpåse (t.ex. från en klädaffär) som man tejpar ihop ordentligt. Billigare för dig att slippa köpa en vadderad påse och portot kanske blir lägre.

russin
0

Oj - missat ta bort annonsen. Den är såldSkäms