Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 696 ggr
Michaela-N
2

VINN Hurtta Reflexväst!

Jag har en tävling på min blogg där just du kan vinna en Hurtta Lifeguard Twilight Vest från Csigora!

Var med och tävla du också!

http://mnordlin.wordpress.com/2012/09/20/tavling-vinn-en-hurtta-lifeguard-reflexvast-fran-csigora/

(Hoppas det är OK att lägga upp detta. Annars får sajtvärd/medarbetare ta bort!)

joheck
1

Förvånad Jag ska definitivt va med!

Michaela-N
1

#1 Självklart, det gör du rätt i! Skrattande

joheck
0

#2 Jo har gjort bit ett och två, nu måste jag bara formulera en riktigt bra motivering. Va tvungen att mäta hundarna för att se om någon storlek skulle passa, det va ju lugnt.

Michaela-N
0

#3 XS tror jag passar dina hundar Glad

joheck
0

#4 Jo den va lagom för även Sansa, i längden i alla fall. Pin i rosa hihiSkrattande.

Michaela-N
0

#5 Vad bra Skrattande Japp, du måste ha en rosa om du vinner! Skrattande

joheck
0

#6 Absolut! Det är redan bestämtTungan ute.

LinaK
0

Då var man med då Glad Kul med en tävling!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Qepta
0

Blev lite fel nu när jag skickade min motivation (tänkte inte tiktigt klart), om det är ok så skickar jag en ny på bloggen. Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Michaela-N
0

#9 Tog bort din nya kommentar och ändrade i den gamla Skrattande

Qepta
0

#10 Kanon. Hoppas på tur. Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

malinroth
2

Mina har redan varsin i denna modell :) Används flitigt! Jag tycker dom är kanon! syns bra framifrån då de har y-front med reflexer, sitter bra (superbra på Dimma) och blir inte så skitga då den inte tyget går under magen utan bara remmarna.

Tips för att hundarna ska synas även bakifrån är hurttas benreflexer. Var lite orolig för att de skulle lossna, men nelly har då haft sina i snart ett år och använt dom väldigt mycket hela förra vintern (även vid lek och bus i snön)) och alla fyra är kvar!

Michaela-N
0

Hörni! Bara tre som vill vara med? Skrattande