Månadens hund - September
Nu är det dags att skicka in era bilder till månadens hund för September.
Månadens hund är en tävling där Ni medlemmar får vara med och tävla med bilder på Era hundar. Och kanske det blir just Din hund som blir Månadens hund.
**
VIKTIG REGEL:** Vi kommer börja med att ha ett tema varje månad. Bilden måste alltså följa temat.
Temat för September: VALFRI utomhusbild (Bilden ska vara tagen under höstmånaderna September-Oktober nångång och bilden ska vara tagen utomhus, bilden behöver inte vara tagen i år)
**Reglerna är enkla:
*** Max Ett bidrag per person
* Bilden måste vara fotograferad av dig
* Har man vunnit tävlingen tidigare samma år får man ej delta igen, men man är välkommen att delta igen när ett nytt år inkommer
* Bidragen kan skickas in till och med den **19:e September
****Övrig info:
**---> Sajtvärd + Medarbetare kommer välja ut 8-10 bidrag som medlemmarna sedan för rösta på. Då kommer man få skicka in sin röst via PM till *LinaK* ( för att minska risken för fusk ) Eller så skriver man en kommentar i röstningstråden vem man vill rösta på. Den som röstar måste ha sin sida aktiverad för att rösten ska vara godkänd. Kanske låter krångligt, men detta är för att minska "kompisröster" som har förekommit på vissa sajter.
---> Bilden du vill bidra med bifogar du i denna tråd.
Vinnaren får en månads "iFokus insider", och en tävlingsplats i Årets Hund som hålls i slutet på December/början på Januari 2012/2013
Välkommen att skicka in ditt bidrag och lycka till!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Pudel i höstprakt!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Flirtpole med Chilli! 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Röstningstråden kommer under kvällen, så jag låser nu tråden.
Tack för alla fina bidrag ni skickat in!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se