Oscars?
har en skit kräsen hund som knappt äter nått, han är mager men pigg o glad. Idag var jag på djurmagazinet o hittade "korvar" med Oskars foder, är det nått o ha? Har provat så mkt olika o inget duger, men köpte i af en sådan korv för att prova o han åt det, idag åt minstone, imorron vet man ju inte. Han äter inte typ kycklinghjärtan/kycklingmage, inget torrfoder jag har provat har varit passande nog för hans smaklökar, blötmat vill han inte heller ha, tuggben duger inte, inte heller märgben. Börjar bli tokig på detta, han har varit svår i maten hos förra ägaren oxå men de har bara gett honom Doggy Prima, det är för mig ett riktigt skitfoder o vill undvika det. Min valp på 4 månader får RC valpfoder för små hundar, färskfoder o mkt märgben odl. men kräsen mannen vill inte ens se åt maten. Ibland så tar han nån enstaka torriskula så han svälter ju inte men vill få i honom nått mer iaf. Nästa steg blir att prova VoH, även om det för mig är väldigt svårhanterligt, men äter han så gör jag vad som helst.
Tips på smakrika foder man kan prova?
Ta Vom og hundemat istället.. eller Nordic
Voh fick min matvägrande lillkille till ett matvrak så det är värt att testa :)
Hälsningar Vemsan

Nordic har jag inte hittat här än, får kolla vidare på det