Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 912 ggr
Michaela-N
0

Hundens dag

Hej!
Vilka av er vad hos STOKKs hunddag idag i Kungsträdgården?
Såg Sigriiid med Bira, reverse med Loke (tror jag?!), mopsen12 och Cassii med Lexie och Twix Skrattande

Sigriiid
0

Jag var som sagt där med lillfjomp :-) #0 Det var kul att ses, även om vi bara hälsade, alltid kul att ha ett ansikte till de man pratr med på nätet :-) Vi får ta o ses på en hundpromenad eller så framöver :-)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Michaela-N
2

#1 Skrattande

Japp, vi är ju båda med i Gemensamma hundpromenader-gruppen Glad

Men säg till bara annars Skrattande

Cassii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var där som sagt med mina shelties :) Såg er och en massor av andra som man kände, jätte kul!

Min lilla valp var helt tokglad i "provmaten från RC" Flört

Michaela-N
0

#3 Hahaha, Hugo med! han ville äta upp allt i skålarna Flört

reverse
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, jo, vi var där i några timmar idag. Skrattande

//Lina

[IsabelleA]
0

Vilka dagar är detta?

Michaela-N
0

#5 Då var det du Glad

Jag stod precis bredvid dig när vi väntade på att få hundarna bedömda, men vågade pinsamt nog inte gå fram och fråga om det var Loke Glad Du kanske såg oss också Glad

reverse
0

#7 Jag minns en liten papillon-liknande hund i kön, men reflekterade inte så mycket mer över det. Flört Det var så många som kom fram medan vi stod där så jag var lite stressad och stirrig ärligt talat. Tungan ute

//Lina

Michaela-N
0

#8 Det var bara en papillon där under hela dagen (eller mjo, en till var det, men den var bara där 10 min eller nåt och stod aldrig i kön) så det var Hugo Glad

Randigatassar
0

Jag va där med Etsa, vi gick med i rasparaden oxå Skrattande

Randigatassar
0
mopsen12
0

Oj, såg du mig/oss? Hoppas du inte trodde att jag ignorerade dig om du vinkade eller något för jag var inne i min egen värld. Jag skulle möta upp en kompis i stan så jag gick inom, men jag var faktiskt lite besviken på eventet. Det kändes lite tråkigt och rörigt. Kanske kom dit vid fel tillpunkt?