Hundens dag
Hej!
Vilka av er vad hos STOKKs hunddag idag i Kungsträdgården?
Såg Sigriiid med Bira, reverse med Loke (tror jag?!), mopsen12 och Cassii med Lexie och Twix 
Jag var som sagt där med lillfjomp :-) #0 Det var kul att ses, även om vi bara hälsade, alltid kul att ha ett ansikte till de man pratr med på nätet :-) Vi får ta o ses på en hundpromenad eller så framöver :-)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Japp, vi är ju båda med i Gemensamma hundpromenader-gruppen 
Men säg till bara annars 
#3 Hahaha, Hugo med! han ville äta upp allt i skålarna 
Vilka dagar är detta?
#5 Då var det du 
Jag stod precis bredvid dig när vi väntade på att få hundarna bedömda, men vågade pinsamt nog inte gå fram och fråga om det var Loke
Du kanske såg oss också 
#7 Jag minns en liten papillon-liknande hund i kön, men reflekterade inte så mycket mer över det.
Det var så många som kom fram medan vi stod där så jag var lite stressad och stirrig ärligt talat. 
//Lina
#8 Det var bara en papillon där under hela dagen (eller mjo, en till var det, men den var bara där 10 min eller nåt och stod aldrig i kön) så det var Hugo 
Jag va där med Etsa, vi gick med i rasparaden oxå 
Oj, såg du mig/oss? Hoppas du inte trodde att jag ignorerade dig om du vinkade eller något för jag var inne i min egen värld. Jag skulle möta upp en kompis i stan så jag gick inom, men jag var faktiskt lite besviken på eventet. Det kändes lite tråkigt och rörigt. Kanske kom dit vid fel tillpunkt?