Köpt klövjeväska
Köpte nyligen en Ruffwear approach pack till Valle och är supernöjd! 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
ser jättebra ut! 
Suveränt
Det är en bra väska, så gratulerar!
Vilken storlek har du till Valle?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tacktack! 
Ja det håller jag verkligen med om. Sitter riktigt bra, slitstark, himla genomtänkt, stora rymliga fickor och snygg! Helt klart värd priset. Lyckades dessutom hitta den lite billigare.
Medium körde jag på :)
#3 Kan bara hålla med dig! Vad fick du betala för din? Nyfiken i en strut jag låter 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#4 Haha
betalade 789:- inkl. frakt
riktigt snygg, verkar sitta som en smäck på honom också =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jätte snygg! Vill oxå ha en men dom e såå dyra,just från Ruffwear 
Jättefin! Kul att höra att ni är nöjda med den. Har tänkt köpa en till Dimma :-) Nelly har en palisades pack (eller vad den nu heter :-P) men den finns inte i limpans storlek så det får bli en approach! Hur är det, går det att ta lös väskorna från selen på den?
vad snygg han vart i den oxå ser ut att vara skräddarsydd för Valle 
#6,9 Kan bara instämma med att dem verkligen sitter super på honom! :) Tycker det sitter extra bra iom att han har djup bröstkorg så väskorna hamnar liksom perfekt.
#7 789 kr inkl. frakt som jag hittade den för tycker inte jag är såå farligt dyrt, med tanke på att det man får är en väska som är slitstark och som troligtvis håller i flera år. Det är riktigt bra väskor och belastar inte hunden fel som många billigare väskor gör. Så jag tycker det är en bra investering om man har råd och planerar att använda den och inte bara låter den ligga och damma.
#8 Approach pack kan man tyvärr inte plocka bort väskorna på. Det är bara Palisades pack man kan göra det på. Men för mig gör det ingenting då jag inte tycker att väskan är särskilt krånglig att ta på och ta av. Sen har ju också Palisades det här inbyggda vattensystemet som inte Approach har.
#10 Haha skulle va nåt! Är ju inte såå långt från Umeå till Luleå. Väskan ska rymma 12 liter sammanlagt så Pin borde också få plats i andra fickan ;)
ok. Nej jag tänkte bara, hade för mig att det kanske inte gick. Har haft användning av det ende och dessutom kunnat använda selen för sig så jag tycker det är en rätt bra grej, men utan går ju också bra :) Vart beställde du?
#12 Haha ja precis
#13 Okej jo det kan ju vara smidigt förstås med den funktionen, men som sagt så klarar man nog sig utan det också :) jag beställde från Hasselbergs
Som sagt, ser kalasbra ut! :)
Beställde också därifrån, fast då var den 20 kr billigare, haha 
Har samma storlek till Chilli och Prince.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#15 Haha jo jag märkte det! Vafan liksom
kan dock vara så att det är fler och fler som beställer därifrån så dom beslutar sig för att höja priset.
Och tack för att du tipsade om Hasselbergs när du köpte din, så man inte köpte den dyrare från nåt annat ställe i onödan :)
#16 Haha :P Jo så kan det ju absolut vara.
Såklart jag gör det!
Ja, det hade ju inte varit så kul. För priset varierar ju rätt rejält.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.