Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1170 ggr
Letfors
0

Projektarbete hund!

Jag och alla andra som går i år 3 på gymnasihet ska läsa ett projektarbete under hela året, en kurs på 100p. Ämne får man välja helt själv, bara det passar inte på ens studie inriktningen, jag läser natur och kan göra nästa vad som hälst då. Jag vill göra ett arbet som jag tycker är kul och kan energi att jobba hela året med, för att ha det vill jag ha temat hund på det. Tyvärr värkars det som att allt jag hade tänkte kan inte bli av pga utomstående promblem. Nu skulle jag önska att ni kunde bomba mig med idéer om vad man kan göra för något, ingen ide är dålig! Släng upp allt ni kommer att tänka på! Tack på förhand!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

BonaDea
0

Jag går ju hundlinjen på gymnasiet, och vi håller på med en del projekt, som är långa och jätteroliga. Men ett tips jag har till dig är en sak vi håller på med nu. Det kallad Djurassisterad behandling och terapi. Så är det ju bara att välja något inom det liksom. Typ hund på ålderdomshem, sjukhus, som hjälp för barn osv. :)

Hälsningar Johanna

Min blogg: teamvinter.blogg.se

htt
0

Varför inte om olika rasers genetik, hur rasbundna sjukdomar tillkommer och så liknande? :)

Cassii
0

Läser på Forshaga inriktning Hundsport. Har en drös med idéer om du vill bolla fram och tillbaka, så hör av dig på fb ist :)