Roligaste Gren ? :)
Ja som det stod i rubriken vill gren tycker ni är roligast. Är det Agility, Lydnad, Spår eller sök (det var bara några det finns ju många fler)
Men vad håller ni på med och upprepar igen det behöver inte vara nån av dom jag skrev där! :)
Själv håller jag på med Agility, Lydnad,Sök och freestyle på skojj. Förr då jag hade bc(border collie) tränade jag också Sök och Flyball. :)
Agility, lydnad, spår och vattenapportering kör vi mest men det blir även lite freestyle (dock inga speciella program till musik). Hugo gillar att använda nosen så det blir mycket spår (godisspår, viltspår, personspår) och det är han väldigt duktig på!
Okej :)
Lydnad och skydd :)
`lydnad, freestyle, rallylydnad, agility, viltspår
ojj vad mycket ni håller på med allt är säkert jätteroligt :)
Oj, spår glömde jag också!
Agilityn ligger närmast mitt hjärta men rally är nära och har nyss fått upp ögonen för longering :) Tror nästan att longeringen kommer konkurera med agilityn snart men kommer aldrig att sluta med agilityn :)
Myrtorpets Möss och Kaniner
Agilityn är det som jag tycker mest om, antagligen för att det är det som Hugo tycker är absolut roligast :) Men lydnaden tycker jag också mycket om, och det är alltid roligt att lära in något nytt freestyle-trix.
Jag tycker spårande (person och blodspår) är superkul. Det är bara själva spårläggningen som är aptrist
Är grymt sugen på agility då jag har en hund som säkerligen skulle bli både duktig och älska det, men tyvärr har jag ett trasigt knä så det blir svårt. Få se om jag ev går kurs ändå i vår - får väl lära henne fjärrdirigering
annars kanske någon bekant får köra med henne…
Jag tycker det är roligast att köra freestyle, agility & rallylydnad. 
Draget och något vi börjar tävla i. Därefter är det viltspår enbart för arbetandets skull, inget vi kommer tävla i.
Agility,sök och apportering är populärast i hushållet,det håller vi på med mest.
Sen kör vi lite spår oxå,men det är inte lika roligt tycker jag.
Sen skulle jag gärna träna vatten apportering om bara min hund kunde lära sig att gilla vatten haha.
Jag tycker att lydnad är roligat, därefter agility och viltspår :D
Kör agility, freestyle och lite lydnad (där tävlar vi dock inget).
Agility är helt klart det som både jag och båda hundarna tycker är absolut roligast! Det andra är bara lite på sidan av ;-)
Vi tävlar främst i lure coursing och rallylydnad och det är också de två roligaste enligt oss. Sedan är ju agility tokigt kul det med.
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
rallylydnad och spår(person och vilt) med den ena och apportering med den andra (bebisnivå)
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Agility, freestyle och lite godisspår är det som jag tränar Rasmus i. Dock har jag aldrig tävlat i vare sig agility eller freestyle. Vardagslydnaden är också viktig, och den använder vi oss ständigt av här hemma. 
Jag tycker nog att agility är det roligaste, hundarna är galna i viltspår så det är också en favorit :-)
Söööök!! det är min favorit! :)
Rallylydnad har det varit mest av, men nu ska vi börja en agilitykurs i helgen, så det lär väl bli en del av det med:)
Ni verkar ha en hel lista :D
Agility, sen freestyle och sist lydnad 
Spår (Viltspår och personspår), Sök, Lydnad och IPO.
Lydnad, Sök och Spår och ska ev. börja med rapport igen!