Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1648 ggr
Luciferchild
0

Mim hundbur..

Hej.

Jag är på jakt efter en MIM hundbur stl L..

Har ingen lust att slänga ut över 4000:- så om NÅGON har en sån som dom vill bli av med så hör gärna av er!! Eller om någon vet någon som har en..

Behöver en snarast!!

Mvh

My

Med vänliga hälsningar  My

Luciferchild
0

Putt….

Ingen som har ngt?? :/

zoolatri
0

Det kommer ut på blocket titt som tätt, så håll ögonen öppna där! Jag betalade 4300 för min och är supernöjd med nyaste modellen! Men alla mim är ju bra!

rebz
0

Såg en på blocket för ett tag sen i L kostade typ runt 3700-3800 och fanns i Trelleborg

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[Doglovers]
0

Buren är så pass bra att den är värd vartenda öre. Vi har en dubbelbur som kostade skjortan men det är den värd.

TS jag förstår att det är dyra pengar. Ha koll varje dag på blocket för jag ser ibland att den kommer in annonser.

Luciferchild
0

Jo jag vet, och tycker också den är v'rt vart enda öre MEN har ganska dålig ekonomi och vill lägga ut så lite som möjligt :/ jo jag kollar där flera ggr varje dag, =)

[Forest]
1

Denna bur är rätt dyr den har ett bra andrahansvärde o det tycker jag är bra dels så om man ska sälja den så får man en del för den :) Men som sagt vart i landet/län ska denna hälst vara i? sätt ut en anonns själv på blocket att du köper en o maxpris kanske någon som nappar då :)

Luciferchild
0

Helst i stockholms området. jo fast de är nog inte så många som kollar där tror jag :/

[Forest]
0

7 det tror jag var o varannan person sätter ut anonnser på blocket på allt möjligt drösvis med hundburar även denna bur ser jag titt som tätt ;)

Luciferchild
0

Aha okej, men då prövar jag väl då att lägga ut en "köpes" annons =)

CliffB
0

Hej My,

Jag har en dubbelbur storlek L som du kan få köpa. Buren är i mkt bra skick! Hör av dig om du är intresserad. Dock finnes den i Kungsbacka.

/Daniel

Luciferchild
0

#10 Hej Tror en dubbel är för stor. Vill helst ha en enkel bur då jag vill ha halva bagage utrymmet kvar Med vänlig hälsning, My