Syslöjd.
Någon som har tips på vad man kan göra på syslöjden till en valp?Ladda gärna upp en bild på vad ni har sytt!
//Flöffo
varför inte en skön bädd
Har bara gjort en själv men den är inte hemma det är iaf en stor kudde med pudelpäls som fyllning mjukt o skön :)
Säng, halsband (halvstryp) kanske beroende på vad det finns för material =)
Jag och symaskiner är inte kompisar, därför kommer det nog aldrig komma någon bild från mig med nått jag sytt
Men några förslag: Hundbädd, en godispåse som du kan förvara godiset i när du är ute och går med hunden som du också kan fästa på kläderna, nån form av förvaringspåse/väska för hundens saker (kammar, schampon osv) Nån form av magväska som kan användas vid träning där man kan ha leksak, godis och vad man nu använder.
Jadu, det var iaf några förslag 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack för förslagen!Bädd har jag ingen lust att göra då han aldrig sover i bäddrana utan i min säng,soffan eller på golvet mm.Inte halsband heller.Och en godis påse har jag redan + väskor.
Skulle kunna göra en leksak men vet inte hur den ska se ut dock. 
//Flöffo
4 såna är mina med men kuddar gillar mina har köpt massor med bäddar/korgar o de ratas rakt av, men tv-kuddar funka kanon. Leksak låter ju roligt :) En med många armar och lite prassel i det brukar uppskattas 
Du kanske kan sy en leksak som har en stoppad kropp, du kan t.ex. stoppa den med tidningspapper så blir den mer spännande än om det är vadd, och med flätade "ben och armar" som sticker ut här och där, lite som en bläckfisk. Välj något tjockt tyg om ni har, gärna jeans, så håller det bättre, och sy sömmarna flera gånger.
Okej , tack för förslagen.
//Flöffo