Djuuuuuuuuup tanke.. ^^
Haha.. Blond som man är (och det vet jag att jag kan skylla på, för Alex kunde inte heller svara) så kommer här en fråga..
Det var jättevarmt här idag och Nero låg ute i solen tillsammans emd mig.. Han hyperventilerade som bara den och då slår en tanke mig - När vi människor gör samma sak (hyperventilerar) får vi ju underskott av koldioxid och blir yra.. Blir inte hundarna det? :P
tror inte att d funkar på samma vis hos hundar, dom flåsar/hyperventilerar ju för att dom är varma o svettas, ju på så vis och därmed så borde d ju fungera så att dom inte blir yra eller får ett underskott av koldioxid rent logiskt, att vi människor får det är ju för att vi inte använder andningen på samma sätt som hundar gör, då som att dom svettas o så genom mun..? en teori enligt mig men är inte säker??

Nej hundar får inte samma reaktion som oss människor. de är gjorda för att kuna flåsa på det sättet då det är deras sätt att svettas. De kyler av sig genom att flåsa.
Sedan svettas de genom trampdynorna också. (oviktigt vetande)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

har jag aldrig tänkt på, men då vet man iallafall :D
Hihi.. Okej, då vet man det!! ;) Tack, tack!! :P
Hihi.. Kul annars.. En massa yra hundar som hade gått omkring.. ^^
*ASG* Du får väl ge Närååå en öl så får du se en yr hund iaf..
neeh usch lotta! så du säger.. sånt där ska man väl inte säga.. tänk om hon gör de nu:P
ecko fick smaka wiskey.. han tyckte de var gott?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Lusse älskar Öl, kommer nån hit som dricker öl gör han allt för att få smaka, likdant om vi e ute.. knäppis hund.. men wiskey låter ju inte så gott, fast Ecko e lite mer fin av sig o ska ha wisky.. =D
haha.. du att ecko är inte alls så fin av sig.. han dricker och äter allt. mer som en gris ungefär:P öl och cider är gott de me. ecko slickar på öppningen på ciderflaskor..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
hahaha jahaa så han gör själv för sitt namn Ecko grisen då =D
Närå fick dricka Fun Light-saft med apelsinsmak idag.. ;) Haha.. Det var tydligen gott.. ;) Men öl får vi vänta med.. De kan matte behålla.. ;)
Muuslingen då, man får inte underskott av koldioxid om man hyperventilerar… Utan överskott ;)
Jag var trött din trikåälskande man.. :P
Fel svar Maja.. Du är blond. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hihi, nu är du lite ute å cyjkar… Det är du som älskar män i trikå ;)
Hmmm…Alex och Juve säg för guds skull inte att ni gillar killar i trikåer….då vete 17 om jag inte själv stänger av er *ASG*
Vaddå Alex? :O Vart har jag sagt att jag gillar det? :P Det är Maja, för min del får de gärna vara utan… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Lotta, juve älskar män i trikåer… Så stäng av henne på studs 
Ska bli chefen…fixar det i morgon ;)
Vaaaaaaaaaaaaaa, nej, nej.. Jonas brukar gå omkring hemma iklädd en trikå.. ;)
Lotta, skulle du inte göra nåt åt den där? 
haha trikåer.. mm va snyggt….. inte =)
Har nu pratat med ledningen och då dom inte vill ta ställning i den här frågan så tar jag mig den stora friheten att ignorera snorisen Juve hädanefter…och tycker att ni andra ska göra samma sak. När hon insett att hon kommit med falska anklagelser ska hon som straff sätta på sig ett par trikåer och knäppa kort och sätta ut här till allmän beskådan =D
Heja lotta :D
hahaha jaa go juve go juve go juve =D
Mohaahahahahaaaaaaaa ;)

Som en del av ledningen tänker jag inte vara med i eran utfrysning av snälla Juve. Så det så :-)
Audiatur et altera pars

Och om Lotta inte är snäll kommer det dyka upp någon med en bäver.hihi
Audiatur et altera pars
Hellre en bäver en trikåer…så kom du Åsa så ska du få se vad bra jag passar i den i år ;)

Jag skulle vilja se Jonas i en rosa trikå…det skule vara en syn det, eller vad säjjer ni snorisar och tantisar? 
Jaa, jag vill också se en kille i trikå! Det låter kul det!
Önska inte nått som ni aldrig har sett…själv räckte det med en kille i vita cyckelbyxor för att jag skulle bli halvblind *ASG* Och nu var det faktiskt Juve som skulle ha dom på sig ;)

jag har sett pojkar i trikåer förr…man har kompisar som har dansat balett! ,-)

Robin Hood Men in tights =P
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ah, den e ju grym :D

Jepp hur kul som hellst =P
_**/Mvh Anne
hahaha ingen som fått på sig trikåer än? =D
Juveeeee komsikom…vi vill se dig i trikåer ;) *viskar* Slo håll dig borta annars tvingar tjejerna dig till nått du kommer ångra 
slo du kan väl ta på dig trikåer =P
Du hör väl Slo snart är du tvungen.. om du inte kommer och tar tag i det här ;)
japp, o bilder vill vi se =D

måååååååååånga bilder slo….ta ett par rosa, och så sätter du ett paket bommull som du gör en boll at i rumpan, och så ettpar rosa ståendes öron………….så VIPS!…….så har vi en Playboy ;-))

Hahahahaha
_**/Mvh Anne
Det kan ni bara glömma
Angående playboy… Jag vet att det finns en playgirl-kanin inne på ridsport, men jag tror inte hon gått ut med det officiellt
Tycker gott att det räcker med en sån :P

SLO!!
Du ska inte talabort dig!!
på med settet nu!!
MARCH!
Men hallå, det är ju bara att kolla in någon balett skola, det finns säkert någon i trikåer där :-))).
Juve är säkert jättefin i sina tror jag ;-).
hahaha snyggt =D
*ASG* Det där var väldigt erotikdödande….vilken fuling =D
skulle du inte vilja ha honom o en burk me grädde Lotta =D
malin, det ska vara sprutgrädde 
ok då, sprutgrädde =) lättare att applicera eller =D haha
Jajjemän
Ehh, har jag hört menar jag 
hahaha brukar låta så =P
*ASG* Slo du kan skicka otäckingen till mig….men du får gärna förvarna när han är på G så jag hinner köpa upp COOP:s gräddlager…har redan fixat en gräddkanon 
oj här slår vi på stort, Lotta ska ha en gräddkanon hahaha =D
*ASG* Nu är hon igång igen…Men Malin ärligt har du sprutat ut en massa grädde på karln??? Hmmm det kanske är bra om man har torr hud 
ja grädde mot torr hud e bra =) du får väl prova på nån som har torr hud =D
*funderar* Kanske skulle testa på mig själv då