Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 2567 ggr
[Tess86]
12

Flytt till hus

Jag sitter upp i soffan men somnar nästan ändå, så jag ska nog gå och sova nu. Jag har börjat fem på jobbet hela veckan och två kvällar den här veckan har vi varit hos mäklare och skrivit kontrakt. Tidigare i veckan skrev vi på kontrakt på huset som vi ska köpa och ikväll skrev vi kontakt om lägenheten vi ska sälja.

Vi är så glada och allt händer på en gång just nu. För bara några veckor sedan letade vi hus, nu ska vi flytta till vårt drömshus om en månad, och vi sålde precis vår lägenhet för 150% av priset vi köpte den för för 4 år sedan, trots att annonsen på den las upp igår.

Allt går bara bra just nu och jag är så glad för oss och hundarna som ska flytta till hus med naturtomt, stora gräsmattor, trädgård med staket, möjlighet att bygga hundgård runt ett förråd och en pool som hundarna och vi kommer att kunna bada i hela somrarna. Och så all natur som ligger runt omkring, vi kommer att kunna gå på så mycker mysiga promenader och motionsrundor.

Men all information, pappersläsande, städande av lägenheten och planerande tröttar verkligen ut en. Nu längtar jag till sängen :)

[Forest]
0

Stort grattis till husköp och lyckad lägenhetsförsäljning Glad Låter verlingen super bra hus ni köpt rena drömmen Glad  Hoppas du sover skönt :)

Loveradio
0

Trodde att ni bodde i hus redan, men vad kul! :) Stort grattis till husköpet! Låter ju underbart. Är inte alls avis!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

joheck
0

Åh vad avundsjuk jag blir! Jag vill också flytta till drömhus!

Stort grattis! Hoppas flytten går smidigt.

[Tess86]
0

Tack för gratulationerna! Jag har bott i hus under hela min uppväxt men nu har jag bott i lägenhet i fyra år och verkligen känt mig instängd. Nu längtar jag till hus och ser fram emot att få flytta ut på landet.

Vi har en månad på oss att flytta ut, hela oktober, så det borde gå smidigt.

I natt kommer jag helt klart att sova gott! Sov gott på er allihop! Nu checkar jag ut från mitt vakna tillstånd.

Loveradio
0

#4 Det förstår jag! Härligt. Sov gott!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Beckibus
0

Va skoj! :D Själv har vi flyttat in till byn, trivs som en fisk i vattnet, likaså hundarna!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Doglovers]
0

Jag önskar er verkligen lycka till med allt nuSkrattande

SaraC
1

Grattis! Vad kul Glad

Vi håller på att bygga hus och kan förhoppningsvis flytta i slutet av mars!

Förstår precis vad du menar med att längta till hus när man är van med att bo så.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

monstermash
0

Grattis, vad kul! Skrattande

monstermash
0

Grattis, vad kul! Skrattande

Jenniferri
0

Oj vad kul! Vill själv flytta till landet men än är jag för ung men ska göra det direkt när jag blir tillräckligt gammal och hitta mitt eget drömhus :) Min familj bor i ett stort vila område med tomt och har gjort det sen jag var 4 år men fortfarande för mycket hus överallt! Avis ^^

// Hannah

[Tess86]
3

Tack för alla grattis och lyckönskningar :) Vi kommer att ha en granne tomt i tomt, men den grannen är det höga buskar intill så man ser bara överdelen av deras hus, inget fönster. Bakom tomten är det skog och framför och åt ena sidan är det fält. Det finns fler grannar längs samma väg men det är inget villaområde. Det känns lagom, att det finns lite folk omkring men inte för överbefolkat :)

zoolatri
0

Grattis! Vad skönt för er! Jag är oxå husälskare, det har sina fördelar mot lägenhet;)

thildatessie
0

Grattis! Bor i hus nu men längtar med till mitt drömhus ;)

[Tess86]
0

Tack så mycket! Vi har tillträde första oktober så vi har börjar packa här hemma så att flytten ska gå smidigt så fort vi får tillträde.