Valpgodis till chihuahua/papillon?
Hej! Tänkte höra om något har tips på passande träningsgodis till min 4månadersvalp. Han är 75% Chihuahua och 25% papillon. Ännu använder jag bara vanliga matbitar(ekunubas valpfoder) men vill att han ska få något extra gott när han är duktig.
Skulle vanliga leverplattor funka och man bryter dom i små bitar tror ni?
Hälsningar Vemsan
Leverpastej i bitar (skivbar är enklast), blodpudding i bitar, ost i bitar, skinost på tub eller typ nåt från Planet Pet eller Let's Bite. Kolla animail.se, dom har mycket av de märkena ;)
Min hunds favorit godis är falukorv. Hacka i små små bitar och belöna med - superbra! 
På djurmagazinet har dom små mjuka hundgodisar i små bitar formade som hundben. Finns i smaken lamm blandannat. Det fick Shanti som liten och hon får dom än idag. Hon är kräsen men älskar dom.
Det fick bli planet pets tuna bites ifrån djurmagazinet som jag klippt i små bitar. Lillkillen älskart :D
Hälsningar Vemsan
Dom kör jag också mycket med, och Chicken Breast. Är så skönt att ha med sig godis som inte klibbar :P
Planet pet är bra min hund älskar det. Brukar även ha torkad fisk (ansjovis) och blodpudding. Ibland blir det korv, köttbullar, leversnittar, Doggys hundgodis, sticks som jag delar i små bitar, ost, ja allt möjligt. Varierar rätt mycket.