Hundar iFokus

Hundar

Etikettträning-och-inlärning
Läst 6057 ggr
Vemsan
0

Valpgodis till chihuahua/papillon?

Hej! Tänkte höra om något har tips på passande träningsgodis till min 4månadersvalp. Han är 75% Chihuahua och 25% papillon. Ännu använder jag bara vanliga matbitar(ekunubas valpfoder) men vill att han ska få något extra gott när han är duktig.

Skulle vanliga leverplattor funka och man bryter dom i små bitar tror ni?

Hälsningar Vemsan

LostMySelf
1

Leverpastej i bitar (skivbar är enklast), blodpudding i bitar, ost i bitar, skinost på tub eller typ nåt från Planet Pet eller Let's Bite. Kolla animail.se, dom har mycket av de märkena ;)

NathalieT
0

Min hunds favorit godis är falukorv. Hacka i små små bitar och belöna med - superbra! Skrattande

R&Smatte
0

På djurmagazinet har dom små mjuka hundgodisar i små bitar formade som hundben. Finns i smaken lamm blandannat. Det fick Shanti som liten och hon får dom än idag. Hon är kräsen men älskar dom.

Vemsan
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket för svaren! Blir till att handla lite smått och gott till pöjken på måndag :)

Hälsningar Vemsan

Vemsan
2

Det fick bli planet pets tuna bites ifrån djurmagazinet som jag klippt i små bitar. Lillkillen älskart :D

Hälsningar Vemsan

LostMySelf
0

Dom kör jag också mycket med, och Chicken Breast. Är så skönt att ha med sig godis som inte klibbar :P

Portie
0

Planet pet är bra min hund älskar det. Brukar även ha torkad fisk (ansjovis) och blodpudding. Ibland blir det korv, köttbullar, leversnittar, Doggys hundgodis, sticks som jag delar i små bitar, ost, ja allt möjligt. Varierar rätt mycket.